onsdag 24 mars 2010

& tecken.

Hej hej!!
Mmmm ett sådant väder!! Det är till och med lite varmt ute!!
I helgen skall jag nog plantera lite ute, mysigt.
Hoppas på vädret blir som idag!!
Jag har fått lite frågor om mitt & tecken som står på min skänk med alla barns namn.
Det är inte min moster som gör de, men jag har fått det av min snälla moster.
Hon har skickat efter det från Många Rum.
Blev sååå glad när jag fick det lite före jul!
Om du vill komma dit Tryck nedan:
Så kommer du dit!
















I dag blir det ugnsbakade grönsaker och kyckling till middag!!
Sedan tror jag det blir en promenad i det sköna vädret.
Ha det gott mina vänner!!
Kram Kram!





7 kommentarer:

  1. Hej hej!
    tack för tipset i ditt föregående inlägg om att ta revor av hjärtan på tråd, har inte kommit på att det går att göra det! Nu fick ju jag också ett par nya krukor med hjärtan på tråd! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Smaskigt med ugnsbakade grönsaker! Vilket fint &-tecken, vilken mysig ide med namnen på.
    Nu hoppas vi på en solig helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Lotta som gör &-tecknen är helt superduktig, så kreativ och även underbar som person, hennes alster är underbara!
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Gillar också ditt &-tecken och har funderat på att skaffa ett jag också, men som vanligt velar jag om vad det ska stå!:)
    Vad gott det såg ut med ugnsbakade grönsaker. Det får jag nog ta och göra någon dag!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ditt &-tecken är så fint.. Funderar på att göra ett själv, kan ju inte vara så svårt (säger jag nu, ha ha)..
    Vad gott det såg ut med maten, nyttigt, vackert och gott..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Vad gulligt med namnen på...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Fint det var att ha namnen på & tecknet. Kanske man kan fixa till på det jag har (säger jag nu som om det skulle vara lätt... hm..)

    kram Maria

    SvaraRadera