söndag 28 mars 2010

Lilla stjärnans modevisning.

Hej på er!
Japp då är det vår... I dag har 2 av mina barn gått på modevisningen i Ubbhult.
Min stora tjej och hennes kompis har varit med och hjälpt till.
Alla har varit så duktiga då det är mycket nerver och klockan inte alltid går så fort som de skulle velat.. Första va klockan 12 sen en klockan 3.Här har vi barngänget, Frida uppe i högra hörnet är min 14 åring som hjälpte till, Erik är min 10 åring, tjejen i mitten med scarf i rosa är Elin som är 9. De andra barnen är vänners barn, börjar från vänster, Matilda, Tindra, Ronja och Moa.
Nervösa på vär in genom dörren för att visa upp härliga vårkläder.

Erik charmar..



Elin i snygg klänning.



Elin igen med Moa.
Har varit en toppendag.
Och om bara 3 veckor är det dags för dom att gå igen då i Bollebygd!
Hoppas ni har en bra söndag, och glöm inte tävlingen!!
Ha det gott, kram Camilla,




11 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Vad fina de är allihopa o speciellt din Elin, vad söt hon är!! Kanske blir det en fotomodell av henne i framtiden??:)

    Lilla Stjärnan och Stjernboden har jag handlat i, där finns mycket snyggt till både barn och vuxna!

    Ha en trevlig påskvecka!

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilka sötisar!!! Förstår att mammahjärtat svällde av stolthet!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Vilka duktiga och framförallt modiga barn! Jättefina - förstår att du är stolt!
    Såg din krans i ett tidigare inlägg - såå fin. Jag gillar verkligen när det inte är för mycket "krimskrams" - utan bara enkel och jättevacker.
    Imorgon får jag nog ge mig ut i det gröna (fläckvis vita...) och se om jag hittar lite "kransmaterial"!
    Ha en fin vecka,
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Va tuffa dom är ! Jättefina ! ...och modiga !
    Härliga vårfärger på kläderna !
    Ha det bra ! Helen

    SvaraRadera
  5. Hej,
    vilka gulliga barn du har! Förstår att de var nervösa innan.
    När jag var Lucia höll jag på att svimma *skratt*

    Fint med dina Tulpaner och blåbärsris!

    Må gott
    kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Vilka goa barn, och så söta de är. Förstår om det var nervöst för dem.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Mycket fint! Va roligt de såg ut att ha :)!

    Hoppas du får en trevlig tisdagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Wow va duktiga de är , kan tänka mig att det krävs lite mod , speciellt från sonen !
    Snygga kläder oxå !
    Ha en riktigt skön påsk nu , ses vi på torsdag ...Blåkulla ??
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  9. Vilka underbart söta barn o kläder:)

    Hoppas du får en fin påsk vännen

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera