torsdag 18 mars 2010

Nu drar vi...

Hej!!
Helgen börjar tidigt för oss, redan nu faktiskt!!
Ullared, Halmstad och så beräknar vi vara i Falkenberg vid 1 i morgon.
Där efter tar vi det bara som det kommer!!
Trot eller ej men här kommer det bild på mej!!
SkinJackan som jag va i väg och köpte i helgen.
Scarfen och linnet blev inhandlad någon dag senare!!
Allt köpt på Fröken Emma & lilla jag!
Supermysig butik i Bollebygd!!
Hörs på Söndag igen, nu blir det några dagars blogg vila!!
Ha det gott mina vänner!!




18 kommentarer:

  1. Ha det nu så gott!!
    Jocke o Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad snygga kläder du har köpt.Passade dej super.Ha nu en skön och mysig helg.Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Roligt att komma iväg, ha det så kul!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Roligt att få se en nytagen bild på dig! Snygga kläder! ha ett skönt veckoslut!!

    SvaraRadera
  5. Snygg du är!:)
    Ha en underbar helg nu!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad smal och snygg du är:)
    Jättefina kläder från finaste butiken och de passar dig toppenbra!
    Ha nu en riktigt mysig helg, pussas mycket;)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  7. Roligt att se bilder på dig! Vad smal och fin du är! Skinnjackan är jätte snygg och passar dig jätte bra. Ha det jätte bra! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Ha så trevligt.
    Och så fin Du var,,,,,snygga kläder.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Så snygga kläder, kul med lite nytt nu när våren är på gång.
    Ha det så bra på resan, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  10. Ha nu en bra liten tripp och kör försiktigt..

    Skinnjackan är så snygg.. Ett vill-ha-plagg för mig...

    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Hej!! Brukar kika in på din logg lite då och då. Tycker om den!! Jag gillar de &-tecken som din moster gör. Kan man beställa ett sådant? Mvh Hanna

    SvaraRadera
  12. Vad roligt det var att få se en bild på dig :) Alltid trevligt när man får ett ansikte.
    Ha en skön semester tur.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Ursnygga kläder!! Kanonfin!
    Vilket fint skrivbord jag såg i förra inlägget... blev lite smått avundsjuk ;) Jagar med ljus o lykta efter ett gammalt skrivbord, men de är inte lätta att få tag på. Bara att gratulera detta fynd!
    Gillar verkligen din blogg!
    Ha en trevlig helg,
    Marie

    SvaraRadera
  14. Hejsan

    hoppas ni får en trevlig resa:)
    Och både du o kläderna är supersnygga:)

    Ha en fin helg

    Kram Sari

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  15. Vad härligt med en liten minisemsester. Hoppas vädret blir fint så du får använda din nya jättesnygga skinnjacka!

    Jag försökte klicka på &- bilden för att komma till din moster men det funkar inte. Nu har jag hittat henne ändå men jag ville tala om det ifall det är nåt fel och inte bara när jag försökte.

    Kika gärna in till mig och var med i min utlottning.

    Hoppas du får en underbar helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  16. Snyggt! Kul med nya kläder. Skrivbordet du visade är ju hur fint som helst och i vitt blir det bara så underbart. Lyckliga du! Hoppas ni har en mysig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Fina kläder och jag måste säga vad snygg du är i håret. Jättefin frisyr :) kram Johanna

    SvaraRadera