fredag 11 december 2009

Tävling!!!

Hej på er!!
va det dax för en liten tävling här på bloggen!!
En julklapp med dessa fina God Jul bokstäver skulle vara roligt att få skicka just till dej, från mej och mitt smultronställe.
Vi kör som vanligt du skriver en liten kommentar till detta inlägg så får du 1 lott, länkar du med någon av bilderan och nämner det så blir det dubbel chans!!
Tävlingen håller på till den 17 december.
Så den 18 drar vi en lott här hemma, slår in en julklapp och skickar kanske hem den till dej!
Lycka till, kram Camilla.



104 kommentarer:

  1. De var väldigt fina! :-)
    Jag är jätte gärna med o tävlar! :-D

    Kul att Julmarknaden var lyckad! Nästa år kommer jag o Lina o gör choklad Parlinotomtar ;-) hihi

    Lycka till nu på jobbet! Thomas har bara gått runt här på jobbet o myst hela veckan för att han vet att han slipper de här väggarna ett tag nu.. ;-)

    Må så gott!!
    Mvh Thessan

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina trä bokstäver jag tävlar gärna..
    har länkat hos mig under kategorin tävlingar
    kram lolla
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka fina bokstäver! Jag är gärna med och tävlar och länkar oxå. Ha en bra helg och lycka till med ditt nya jobb!
    Kram, Helene

    SvaraRadera
  4. Jag är med. Har länkat i min blogg. Trevlig helg!// P

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag hittade hit nyss så jag vill gärna tävlar. Länkar ifrån min blogg. Mvh Titti

    SvaraRadera
  6. Vad gullig att ha tävling med så fina bokstäver.Jag är gärna med och tävlar.Länkar till min blogg.Ha en mysig fredag kramizar Rita♥

    SvaraRadera
  7. Så klart jag vill vara med och tävla och länkar till dinsida gör jag hos mig..

    Ha en goer helg..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. Hej
    Jag vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

    SvaraRadera
  9. Är gärna med och tävlar och länkar.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Oj, trodde jag hamnat fel när jag i vanlig ordning skulle kolla läget här - gillar nya headern skarp, så vackert och juligt med tomtar å grönt. Kniper gärna en lott innan jagtassar vidare!
    Kram Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  11. Vilke julig och fin header du har! Roligt att byta med årstiden (jag har min höstheader fortfarande...)

    Jag vill absolut vara med och tävla om dina fina bokstäver. Jag har tänkt köpa, men det har inte blivit av... Kanske kan man ha tur... Jag länkar i alla fall. Kram och trevlig helg Stina

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Jag är jättegärna med och tävlar om bokstäverna. Vad fint kaninerna fått i sitt hus!!!! Jag länkar med bild.

    Anette

    SvaraRadera
  13. Hejsan!

    Vad mysigt du pyntat utomhus!

    Vill gärna vara med i tävlingen!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  14. hallojs!! Såklart jag vill va med på din tävling!! Kikar in senare under kvällen o länkar!! Nu ska fixas käk..o sedan idolfinal!!!!!!

    Kramis

    SvaraRadera
  15. hej hopp, jag vill gärna tävla om de fina bokstäverna, har inga ord hemma i ngn form (förrutom de som jag trycker på mina tavlor) och dina skulla passa så himla fint på spiselkransen. Jag länkar och önskar dig en fin tredje advent, kram Malin

    SvaraRadera
  16. Älskar dessa bokstäver...jag vill gärna vara med och försöka vinna dom.

    Ha en bra helg!
    Kram Annemari

    SvaraRadera
  17. De här vill jag vinna till mig själv i julklapp.De här bokstäverna var lite extra fina.Hoppas nu på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. O dessa ord är så underbara. Ingen tvekan om att jag är med och tävlar och även länkar från min blogg. Ha en mysig helg. Kram Maria

    SvaraRadera
  19. Hej Camilla!
    Jag är gärna med o tävlar om de fina bokstäverna! Länkar från mig:)

    Ha en fortsatt trevlig helg,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  20. Hejsan!
    Härliga bokstäver. Vill gärna vara med och tävla. Hoppas på tur denna gång och länkar från min blogg.
    Ha en bra väntan på julen!
    -Monica-

    SvaraRadera
  21. Hej! Länkar, hållar tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  22. Tycker ditt vita alingsås-skåp blev så himla fint. Även den vita hyllan med barnfotona på är helt underbar. Vill gärna vara med och tävla. Älskar allt med julen.

    Kramar Helene

    SvaraRadera
  23. Kan bara inte låta bli att vara med, älskar ju bokstäver i alla dess former!
    Länkar också!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  24. Ohh, va söta bokstäver! Sådana hade jag gärna vunnit. Har inga bokstäver alls hemma så det hade varit jätteroligt med dessa. Så jag är med i tävlingen och länkar med bild i min blogg(högerspalt-drygt mitten)
    Ha en riktigt trevlig 3:e advent och Lucia!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  25. Hallå vännen...Är gärna med och tävlar om dessa fina bokstäver. Länkar .....
    Ha det gott/ Kram Anne

    SvaraRadera
  26. For en herlig tävling!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, så jeg har også linket med bilde i bloggen min. :o)

    Ønsker deg en riktig fin kveld!

    SvaraRadera
  27. Vilka jättefina bokstäver.
    Jag är gärna med och tävlar och håller tummarna på att få bli den lyckliga vinnaren. =)

    Länkar med bild från min blogg!

    Trevlig advent!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  28. Hei hei :)

    Oi for en nydelig blogg du har...!!! Her har jeg ikke vært før, men hit kommer jeg igjen... :D

    Jeg prøver gjerne lykken hos deg med 2 lodd... *Krysser fingrene*

    *Ønsker deg og dine en fortsatt fin førjulstid*

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvaraRadera
  29. Hej!

    Brukar kika in här ibland och idag hittar jag en Tävling......
    Klart jag vill vara med och tävla om bokstäverna tänk så kul att få ta fram dom varje jul.
    Jag har länkat på Min Blogg och så har jag lagt till Mej som följare hos Dej vill inte missa nått.Hoppas det e ok.

    Ha en fin Lucia!
    Kram!

    SvaraRadera
  30. super fina! skulle bli såå fint på vår nya tavellist i vardagsrummet!

    2 lotter till mig har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/december/bokstaver.html

    ha en fin lucia och 3e advent!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar!!
    Har aldrig varit inne på din blogg tidigare men kommer garanterat tillbaka-superfin!!
    Önskar dig en fin lucia!
    /Louise (lojjsan1@gmail.com)

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Åh så fina!
    Jag är med och tar två lotter!

    http://julaftonsmorgon.blogg.se/2009/december/utlottning-juliga-bokstaver.html

    Ha en fortsatt trevlig Lucia och tredje advent! ;)

    Kram/Elin

    elingustafson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jeg blir gjerne med og linker til din blogg.
    Ønsker deg en riktig fin advents tid.

    SvaraRadera
  34. Dedär bokstäverna är riktigt fina och jag skulle allt vilja att de pryder mitt nya hem. :) Så jag vill vinna!

    Länk: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/december/1712-bokstaver.html

    SvaraRadera
  35. Vilka fina bokstäver! Precis vad jag har letat efter! Vill självklart vara med och tävla! Länkar till din fina blogg också!

    http://eeebee.blogg.se

    SvaraRadera
  36. Hej Jag deltar gärna... De är så himla fina.... ;)

    SvaraRadera
  37. Vilken mysig blogg jag hamnade på här! Klart att jag vill vara med i din fina tävling! Länkar från min blogg.
    Och du, jag har en tävling på min blogg just nu. ;0)
    Ha en fortsatt skön Lucia. Här har inte heller synts till några Luciatåg.
    Kram!

    SvaraRadera
  38. Hej! Vill gärna vara med och tävla om de här fina bokstäverna. Länkar i min blogg gör jag också. Hälsningar Jennie

    SvaraRadera
  39. Hej
    Åh vilken fin utlottning. Hittade dig hos Cilla, Vit som snö, jag är med. Länkar hos mig också.
    Har en utlottning hos mig med dragning ikväll. Välkommen
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  40. Jag vill jättegärna vara med och tävla! Fina julprydnader kan man aldrig ha för många av.

    SvaraRadera
  41. Vilka fina bokstäver! Är gärna med och då också med tanke på att så fina julprydnader är något jag har ont utav.
    Har länkat:
    http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/12/vinn-fina-god-jul-bokstaver-hos-mitt.html
    Hoppas nu på fru fortuna!

    SvaraRadera
  42. De är jättefina så jag är gärna med. Jag har länkat i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/december/bokstaver-17-december.html

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/december/bokstaver.html

    info@annakarlsson.se

    Min bloggadress är http://www.annakarlsson.se/blogg/

    SvaraRadera
  44. Hej igen, din tävling vill jag gärna vara med på!! Så fina bokstäver!
    Jag länkar till dig.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  45. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

    SvaraRadera
  46. Hjälp så snygga! Jag vill absolut delta.
    Jag har ingen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.
    Nu håller jag tummarna!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  47. Så fina! Jag vill gärna vara med! Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/12/god-jul-1712.html

    SvaraRadera
  48. Jättefina! Jag är med. länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/bokstaver.html

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  49. Superfina!!
    Vill gärna vara med och tävLa.

    Länkar i min blogg också. www.familjenochjag.blogspot.com

    Mvh Tina

    SvaraRadera
  50. Vad glad jag är att jag hittade hit till din trevlig och inspirerande blogg. Hit ska jag återkomma!

    Är gärna med och tävlar om de superfina bokstäverna!

    http://husprojektet.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  51. Jag ar jattegarna med!! :)
    maria.bmast@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej
    Jättefin blogg!
    Jag är gärna med o tävlar om de fina bokstäverna.
    http://www.etceterahome.blogspot.com/
    / Eva

    SvaraRadera
  53. Hej!

    Jag är också gärna med och tävlar. Jättefina bokstäver.

    /Jessica

    SvaraRadera
  54. Hej!

    Anmäler mig till tävlingen :)
    I högra sidospalten på min blogg har jag lagt in en bildänk till din tävling. Jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  55. Så fina bokstäver. Klart jag vill vara med i din tävling!! :) Jag länkar från min blogg. Kram Josefin

    SvaraRadera
  56. Oj, så fina! Jag är gärna med och tävlar om bokstäverna :) Har tyvärr ingen blogg så jag får hålla tummarna att det räcker med en lott!

    SvaraRadera
  57. Klart jag vill vara med och vinna dessa!
    Länkat i bloggen!!
    Inlägget: http://www.thima.se/ord/?p=5411

    SvaraRadera
  58. hej hej. jag vill gärna vinna dessa fina bokstäver. skulle vara en fin present till mig själv då jag fyller år den dagen du drar vinnaren.:) martina

    SvaraRadera
  59. Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa! Länkar såklart i min blogg: www.mysansvra.blogg.se

    SvaraRadera
  60. Självklart vi jag med vara med och ha chansen att vinna. De är ju hur fina som helst. Länkar även från min blogg.
    Ha en bra dag.
    /Lotta

    SvaraRadera
  61. Hejsan.

    Vill gärna vara med och vinna!
    Underbara bokstäver.Länkar från min blogg.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  62. Jag vill gärna vara med och tävla om dessa superfina bokstäver..

    Jag länkar från min blogg ;)

    /Linn

    SvaraRadera
  63. Kjempe koselig å komme inn på den fine bloggen din!!! Ønsker deg ei fortsatt fin adventstid!!!
    Blir gjerne med i trekningen:-)
    Hilsen Ruth

    SvaraRadera
  64. Du har en skjønn blogg ;o)

    Blir gjerne med på trekningen din, har linket på bloggen min også.

    Bare 10 dager igjen til jul, kos deg kjempe masse.

    klem jeanette

    SvaraRadera
  65. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat på min blogg; http://skapatavpapper.blogspot.com/ och nu håller jag tummarna och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  66. Hej! Sååå fina bokstäver!
    Jag är gärna med och tävlar!
    God jul till dig!
    Hälsningar Camilla

    mail: aclarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Fina bokstäver så jag vill ju givetvis vara med och tävla! har också länkat till tävlingen med både bild och kommentar för att öka mina chanser!

    SvaraRadera
  68. Vore fint att vinna! Lämnar en kommentar men har ingen blogg /Kristin H

    SvaraRadera
  69. Många fina bilder och klart jag vill prova lyckan i tävlingen.
    Länkar i bloggen.

    Cia

    SvaraRadera
  70. Hejsan!
    Vad härlig se din blogg!
    Jag vinkar för vill också vara med :)
    Har lagt länk och bild hos min blogg.
    Trevlig veckan/Lotta

    SvaraRadera
  71. Hej hej!

    Vilken fin blogg du har. =)

    Jag är jättegärna med och tävlar om de juliga bokstäverna!

    Har länkat till tävlingen på min blogg: http://plusresan.blogspot.com

    Kramar,
    Plusresan

    SvaraRadera
  72. Hejsan!
    Oj vad mysigt du gjort det inför jul.
    Kikar in för att säja hej och för att delta i utlottningen,
    Jag länkar givetvis med bilden från min blogg.
    Lotta

    SvaraRadera
  73. Hejsan!!

    Vill passa på att säga att du har en jätte fin sida...du har verkligen blicken för allt inom inredning & pyssel.

    Självklart vill jag oxå vara med i din tävling...min första sen jag började blogga =)

    Jag har länkat till tävlingen på min blogg
    http://camilla-drmmarivitt.blogspot.com

    Önskar dig en bra dag & God Jul !!

    Mvh
    Camilla

    SvaraRadera
  74. Hej!

    Vilken härlig blogg du har, och vilket fint hus ni bor i!
    Jag är mer än gärna med i din utlottning, tycker att bokstäverna är ursnygga! Länkar från min blogg så klart, med bild :-)!

    kram kram
    Mona

    SvaraRadera
  75. Jag är med!! Här är min blogg:

    http://juletiden.blogg.se/2009/december/tavla.html

    SvaraRadera
  76. Åhh så fina! Jag vill hemskt gärna vinna så jag har länkat med bild och hoppas på tur!!

    http://tradgards-tankar.blogspot.com/
    /Lillianna

    SvaraRadera
  77. Jag är gärna med att tävla, har börjat tycka om allt vad bokstäver är. Skall ge mina barn en tavellist med bokstäverna LOVE. Hoppas att det blir lika förtjusta i det som jag.

    http://karinochleiflandstrom.blogspot.com/

    SvaraRadera
  78. Jag vill gärna vara med och vill gärna ha dessa bokstäver.
    Har även fixat en länk:
    http://olelsi.blogg.se (under tävlingar).

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Hej!
    De fina bokstäverna vill jag gärna vara ed och tävla om.
    Jag länkar.
    Ha en fortsatt mysig vecka!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  80. Åh precis sådana jag vill ha !
    Jag har genast länkat på min blogg.

    Mvh Louise

    SvaraRadera
  81. Härlig blogg du har!
    Jag vill också vara med och tävla om de fina bokstäverna! Har också länkat från vår blogg.
    Trevlig fortsättning på veckan!!
    MVH Maj-Gun

    SvaraRadera
  82. Kjempekoselig blogg du har og noen flotte bokstaver - tenk noen må jo være den heldige :-)
    Linker i bloggen min og ønsker deg en fin adventstid

    SvaraRadera
  83. Åh vilken härlig tävling!! Vill såklart vara med! Länkar hos mig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  84. Vilket fint pris! Jag vill absolut vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg.
    Önskar dig en fin jul!

    SvaraRadera
  85. Vad roligt att hitta hit och få vara med och tävla lite:) Länkar oxå till dig.

    Ha en bra dag/annika

    SvaraRadera
  86. Jag vill också gärna vara med, jag har länkat på min blogg http://millanigulavillan.blogspot.com/

    SvaraRadera
  87. Vilka fina bokstäver, så jag vill också vara med i utlottningen

    SvaraRadera
  88. Oj, det var många som vill va med på utlottningen, men jag chansar ändå! Lite sent att länka så jag nöjer mig med en lott. Fin blogg!

    SvaraRadera
  89. Vilken härlig blogg, jag tar gärna en lott. //Elin

    SvaraRadera
  90. Klart att jag vill vara med och tävla om de fina bokstäverna. Länkar från min blogg./Ylva
    http://huldans.blogg.se

    SvaraRadera
  91. Hej på dig!
    Vad många fina inlägg och julstämningsbilder du bjuder på.
    Klart jag vill vara med i din tävling, länkar!!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  92. Ojoj vad fina! Dom passar utmärkt till vårat omgjorda kök!:)
    Jag har länkat: http://vanjatavlar.blogspot.com/2009/12/vanja-tavlar_5761.html

    God jul!

    SvaraRadera
  93. Åh så fint med God jul bokstäver! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-god-jul-bokstaver.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  94. Jättefina bokstäver! Jag är gärna med och tävlar. Jag länkar till din fina blogg :)
    God Jul

    SvaraRadera
  95. Hej, hitta din blogg via länken till denna tävling(Stjärnor o champagne). Vilken fin blogg o jag e gärna me o tävlar.. :)

    SvaraRadera
  96. Jag vill vara med att tävla om det fina priset.
    Jag har länkat och satt in en bild på min blogg.
    Direktlänken dit är:
    http://cammo69.blogspot.com/2009/12/tavling_17.html#comments
    Ha det bra och kram på dig!/Camilla.

    SvaraRadera
  97. Självklart vill även jag tävla - nu när jag äntligen börjar få lite julkänsla i kroppen!

    Länkar även ifrån bloggen.

    SvaraRadera
  98. Åhhh... så fina bokstäver!
    Dessa vill jag vinna!
    Jag är med och tävlar!
    Självklart länkar jag + bild från min blogg.
    Nu är det bara att hålla tummarna...

    SvaraRadera
  99. Knipre gärna en lott ;)

    Kramar
    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  100. lite prydnad och god jul behövs verkligen i min lilla studentlägenhet! det enda juliga jag har är en liten tomte klädd och ett rött sängöverkast! lite mer skulle behövas :)
    kram, Clea

    SvaraRadera
  101. Jag är med och tävlar!! Har inte en enda bokstav, så det vore perfekt för mig att vinna.
    Självklart lägger jag upp bild och länkar hos mig!

    SvaraRadera
  102. Oj! 35 minuter kvar.
    jag hann!

    SvaraRadera