söndag 21 mars 2010

Snygga nya ljus stakar!!

Hej på er!!
Då va helgen snart till ända, vi fick en lång o skön helg i Falkenberg!!
Vi har shoppat och ätit gott, och rört oss en hel del!!
Men så har vi nog blivit för gamla för det där med att sova på morgonen...
Första natten hyrde vi en stuga i Ullared trot eller ej..
Då vaknade vi vid 5 snåret..
Efter att ha kokat kaffe ätit frukost städat stugan och checkat ut den drog vi oss mot Gekås..
Men det står ju lite folk utanför dörrarna sa Thomas, ja mycke riktigt klockan va bara halv åtta.. Där stod vi och vänta en halvtimma och som familj nummer 4 va vi inne..
Lördagen sov vi på Hotell, Strandbaden i Falkenberg.
Vaknade duschade åt en lång härlig frukost tog oss en promenad på en halvtimma in till stan för lite lördags shopping..
Frågade Thomas klockan va kan den va tro????
Då va hon tjugo i tio.. Och vi hade gjort allt det här... När gick vi upp egentligen????
Gick där och strosa i 20 minuter innan alla va vänliga nog att öppna sina butiker... Ler...
Detta hade aldrig hänt oss för 2 år sedan.. Då hade vi med nöd och näppe hunnit med frukost som slutade serveras kl 11..
Så jag tror jag blivit vuxen nu..
Kolla in mina nya ljus stakar...









Mmmm nöjd jag blev!!
Och nöjd med helgen är jag också!!
Och tack Jessica för att du tog hand om hus, djur och alla barn!!
Vi har haft det toppen!!
Nu skall jag titta runt lite hos er.. Påskpynt verkar kommit fram i helgen både här och där!!
Ha det gott mina vänner!!
Och förresten tack för alla fina kommentarer jag får!!
Kram kram.





15 kommentarer:

  1. Då blir jag nog aldrig vuxen, för sova på morronen gillas av mig :-) Men gott ibland att komma upp i tid så man hinner med dagen..

    Så fin din skänk är..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla!
    Vilken mysig helg ni haft, o uppe med tuppen, hihi! Dina ljusstakar är jättesnygga, I like!

    Finfina bilder på dig i förra inlägget oxå, snygg tjej o snygg skinnjacka;)

    Ha en trevlig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Heeej;)

    Gott att ni har haft det bra, det har jag och barnen också:) & Melker har varit hur mysig som helst.. med sitt teatrande.. haha

    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Jag som närmar mej 40 o är riktigt morgontrött;) Men det beror nog mest på att jag är uppe om natten...
    Härlig semestertur! O vilka fina ljusstakar du köpt!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Ni var riktigt piggelina, men så mycket ni hann innan det blev fullt med folk. Jättefina ljusstakar, passade så bra på din skänk.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Jag är nog inte heller tillräckligt gammal för jag gillar fortfarande sovmorgnar!:)
    Annorlunda höga ljusstakar, fina var de!:)
    Ni verkar verkligen ha haft en bra helg, skönt att få sådana ibland.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Låter som att det varit en underbar helg & ljusstakarna var superfina :)

    Trevlig måndag/Annika

    SvaraRadera
  8. Wow vilka fina ljusstakar, jag gillar!!:-)
    Hoppas du får en fin dag i solen!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Låter som ni haft en riktigt härlig helg. Morgonstund har guld i mun sägs det.. ;) De där ljusstakarna skulle passa bra här hemma med ;D
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Åh vilken härlig helg och ljusstakarna var helt underbara!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  11. Jag önskar att jag kunde bli vuxen! :) Jag har så svårt att komma igång på morgonen...
    Men när man gör det känner man sig så nyttig.
    Så fina ljusstakar!

    Låter som en skön helg långt borta från vardagen.

    Kram Annika

    SvaraRadera
  12. Så fint du har det.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  13. wooow ! dom ljusstakarna var helt ljuvligt vackra :D kram

    SvaraRadera
  14. Åh, Vilka fina ljusstakar, förstår att du är toppennöjd med dom! Ha en Trevlig vecka! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera