fredag 12 mars 2010

Tävling!!

Hej på er!!
Då får det bli en liten tävling för att fira mitt år ute i bloggvärlden!!
Och till alla mina 25.000 besök!!
Har köpt kannan från IB Laursen på Blomsterhuset i Bollebygd.
Vårigt rosa!!
Hoppas du vill vara med att tävla!!
Kommer att lotta ut en liten paket till de första 25 som anmäller sej, och självklart är de första 25 med och tävlar om kannan också!!
Annars är allt som vanligt, 1 lott om du lämnar kommentar och 2 om du länkar med bild på din blogg!!
Och så klart kan du vara med om du inte har någon blogg!!
Tävlingen håller på till 28 mars.
Hoppas du vill vara med!!
Kram kram.

110 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Men vad roligt att vara den som anmäler sig först i din tävling!

    Självklart vill jag vara med och länkar även inne hos mig.

    Ha en fin helg,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till antalet besökare :) Du har en jättefin blogg och ett mysigt hem och jag kikar in här nästan dagligen för att få inspiration :)
    Jag vill gärna vara med och tävla om den helt underbara rosa kannan och länkar hos mig.

    Trevlig helg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS till ditt första år som bloggare.
    Självklart vill jag vara med och tävla om denna söta kanna. Länkar såklart :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1 år med bloggen och till alla dina besökare!
    Söt kanna du lottar ut, vill gärna vara med och jag länkar!:)
    Ha en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till ett år som bloggare. Jag vill jätte gärna vara med i din tävling. Jag har länkat till dig hos mig :). Trevlig helg. Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis på ettårsdagen!
    Jag vill gärna vara med och tävla om den söta kannan! Länkar såklart!
    Ha en trevlig helg!
    Kram, Helene

    SvaraRadera
  7. Hej,
    hoppas allt är bra.
    Är gärna med i utlottningen, kannan är ju så söt!
    Har länkat hos mig!

    Må gott
    kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Grattis på 1-års dagen och grattis till så många besökare! Tänk att våra bloggar är nästan på dagen lika gamla:) Jag vill gärna vara med och tävla om den söta kannan! Jag länkar så klart. Trevlig helg och kram Stina

    SvaraRadera
  10. Grattis till din blogg! Vilken fin kanna! Jag älskar rosa och skulle gärna vilja ha den till saftkanna. Jag länkar från min blogg. Kram Alice

    SvaraRadera
  11. Grattis!!!
    Snart dags för min 1-årsdag också:)
    Jag vill absolut vara med o tävla. Ursöt kanna, precis rätt färg för våååååren!
    O jag länkar förstås.
    Trevlig helg! Kram Cilla

    SvaraRadera
  12. Grattis! Vill självklart vara med och tävla om denna fina kanna. Länkar med bild i min blogg.

    Trevlig hel// PIllan

    SvaraRadera
  13. Kjempe moro å være med i trekningen av den flotte kannen!!! Det er fint å følge bloggen din... Ønsker deg ei riktig god helg!!!
    Hilsen Ruth

    SvaraRadera
  14. Oj, grattis till alla dina besök!! Himla roligt det måste kännas!!

    Denna kannan har jag varit och tittat på faktiskt!! Sååå fin!! Hade varit en perfekt födelsedagspresent till mig de kommande dagarna!!

    Länkar givetvis!

    SvaraRadera
  15. Grattis till så många besökare! Självklart vill jag vara med och tävla om den fina kanna! Länkar så klart från mig.

    Trevlig helg!
    Eva

    SvaraRadera
  16. Va kul med tävling, jag är gärna med!! =)

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  17. Hej hopp, I´m in, kannan är jättesöt. Bloggar och länkar från mig och håller tummarna ända till den 28 mars, kram Malin

    SvaraRadera
  18. Grattis till 2 år i bloggvärlden. Vill gärna vara med och tävla om den fina kannan, och har även länkat inne hos mig.

    SvaraRadera
  19. Klart man vill vara med och tävla om den ursöta kannan.. och länk med bild kommer att finnas på min blogg..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  20. Grattis och det är klart jag vill vara med och länkar såklart!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  21. Grattis till dina besökare så skoj.Vill gärna vara med och tävla .Länkar från min blogg Önskar dej en härlig lördag vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  22. Klart jag vill vara med och tävla om den söta våriga kannan!! och grattis till ditt första bloggår! Visst går tiden fort. jag länkar med bild till min blogg! Ha skön fortsatt helg!

    SvaraRadera
  23. 22 kommentarer redan, då är det bäst att jag skyndar på och länkar i efterhand för det är väl klart att jag vill vara med och tävla. Hemliga paket är alltid spännande.

    Vad kul att du haft så många besökare, men det förvånar mig ju inte direkt.

    SvaraRadera
  24. Hejsan.

    Ursäkta mig...
    Glömde ju gratta på 1-årsdagen!!!!!

    Hoppas du kör på 1 år till.
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  25. hej!
    grattis till ett år! Jag brukar kolla in och titta på alla mysiga bilder och allt du skriver om. Brukar få så bra inspiration.

    /Helene

    SvaraRadera
  26. Hej Camilla!
    Grattis till ditt första år med bloggen o de 25 000 besökarna!!
    Jag är gärna med o tävlar, en sån supersöt kanna du lottar ut:)
    Länkar såklart från mig!

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  27. Grattis!
    Klart att jag är med och tävlar, länkar också http://tavlingstips.blogspot.com/2010/03/vinn-en-fin-kanna-283.html

    SvaraRadera
  28. Grattis!
    Jag vill gärnä vara med och lägger upp en länk hos mig!

    Kram Ulla-Kristiina

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Vilken underbar kanna! Jag är fullkomligt galen i kannor!! Grattis till 1 år och så otroligt många besökare!! Kul!!
    Jag vill absolut vara med på utlottningen, länkar självklart till den och jag lägger även upp dig i min blogglista!
    Nu är det bara att hoppas på tur!
    Kram, Marita

    SvaraRadera
  30. Hej, jag vill gärna vara med i din tävling om den fina kannan, jag har ingen blogg, men tipsar om din till mina vänner, kram från kerstin (mamma till "laura" och mormor till Alice)

    SvaraRadera
  31. Jag vill också gärna vara med och jag har länkat med bilden på min blogg
    http://millanigulavillan.blogspot.com/

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med och ta chansen att få äga den fina kannan.
    Länkar även från min blogg.

    Kram Maria!

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med och tävlar om den fina kannan!
    Har länkat i höger kolumn på min blogg.
    http://tjalen.blogspot.com
    tjalens@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag vill hemskt gärna vara med o tävla om den söta kannan! Länkar självklart från min blogg.

    Nu håller jag tummarna!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  35. Oj, vilken fin kanna! Självklart länkar jag från min nystartade blogg http://anvantonytt.blogspot.com/
    Nu hoppas jag på stor tur :)
    Kram Outi

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla om den fina kannan och naturligtvis länkar jag till min blogg.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  37. så klart vill jag vara med i utlottningen av den söta kannan,länkar också!!

    kram fr.Agneta

    SvaraRadera
  38. Klart jag vill vara med i utlottningen. Har länkat på min sida nu :)

    HA en fin dag i solen

    Fröken M

    SvaraRadera
  39. Hej!

    Här var en helt ny blogg för mig! Roligt! :)
    Vill gärna delta i tävlingen och ha en liten chans att vinna den vackra kannan! Länkar i min blogg!

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  40. Åhh! Rosa! Underbar! Är gärnamed och tävlar!

    Och vad duktig du varit o gått ned så mycket! Jisses!! :-)

    Bamse kramar
    Thessan

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Älskar rosa, så visst är jag med och tävlar. Länkar i min blogg.
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  42. Hej!
    Vilken otroligt härlig blogg du har - mitt första besök! Vill jättegärna vara med i din utlottningen av en sååå söt kanna. Länkar såklart!
    Hoppas på tur :)
    Marie

    SvaraRadera
  43. Så jättefin kanna .Jag vill vara med och tävla om den...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag deltar gärna! Så himla söt!!! :)

    Välkommen till mig du också!

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Rosa är ju min favoritfärg, så jag vill gärna vara med och tävla. Självklart gör jag en länk från mig till dig också.
    Kram, Karin

    SvaraRadera
  46. Hej..Jag älskar kannor så jag vill gärna vara med..har aldrig varit här hos dig,,eller? Får kika runt lite..
    Jag länkar hos mig..Susanne i Fare

    SvaraRadera
  47. Vill gärna vara med i denna utlottning!
    Kannan är: gullig, gullig, gullig! =D

    Dessutom. Stort grattis till ditt första år!
    Ha det bra!

    mvh
    solig2@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Grattis till ditt första år. Å så fin kanna klart jag vill prova lyckan.

    Länkar i bloggen.

    Ha en trevlig onsdag.
    Cia

    SvaraRadera
  49. Hej!
    Grattis på årsdagen och till alla 25000 (nästan 26000) besök.
    Jag älskar rosa och hallonsaft så jag vill mer än gärna vara med i din utlottning.
    Njut av vårsolen!/ Elvan

    SvaraRadera
  50. Hej hej!
    Jag är gärna med och tävlar om kannan.
    jag länkar med bild från min blogg =)
    Grattis till alla besökare och ha en trevlig dag!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  51. Vilken underbar kanna!!
    Jag är gärna med och tävlar
    Hälsar
    Lena i Kalmar

    lena.idbrant@telia.com

    SvaraRadera
  52. STORT GRATTIS till Dig!Jag gläder mig med dig!
    Jag är naturligtvis gärna med och tävlar om den så romantiska och söta rosa bringaren.Ohhh, så söt den är!Jag länkar med bilden i min blogg förstås.
    Ha det nu riktigt gott!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  53. Hej! Jag är gärna med och tävlar, länkar naturligtvis för två lotter: http://lurans.blogg.se/2010/march/kanna.html

    Kram
    Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  54. Grattis på födelsedagen! Självklart vill jag vara med , kannan är ju supersöt! Länkar så klart från min blogg!
    Linda

    SvaraRadera
  55. Hej! Vill gärna vara med och tävla om den fina kannan. Länkar hos mig! /Sofia

    SvaraRadera
  56. Stort grattis till alla dina besökare! =)
    Jag är gärna med och tävlar om den söta kannan.

    Länkar med bilden från min blogg!

    Må gott!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  57. Hej Camilla!!

    Grattis till 1 år med bloggen!!
    Visst är det kul!?!!

    Jag vill självklart vara med i din fina utlottning...älskar denna serie... :)
    Jag knycker 2 lotter av dig, länkar från min blogg :)
    Nu håller jag tummarna :)

    Ha en jätte bra dag!!
    Kram Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera
  58. Jeg vil være med! For en nydelig kanne!
    Linker også såklart!

    Klem fra meg

    SvaraRadera
  59. Tjoho!
    Här som ville vara med ;)
    Har länkat länk och bild hos mig.

    P.s härliga blogg du har...

    Fånga dagen, Mvh Lotta

    SvaraRadera
  60. Hej,
    Vilken underbar kanna! Vill gärna vara med, hälsningar Monica, Blogg Betongkrukan

    SvaraRadera
  61. Så vacker kanna du lottar ut!!
    Klart jag vill vara med!
    Länkar hos mig, för två lotter!

    Vad glad jag blev av bilden på tulpanerna när jag kom in på din blogg! Härlig bild!
    Ha en skön torsdagkväll!
    Kram! Iréne

    SvaraRadera
  62. It´s me again! ;-)

    Glömde ju säga Grattis till Bloggåret o det fantastiska antalet besökare!!

    Iréne

    SvaraRadera
  63. Grattis!!!

    Jag tar gärna två lotter på den fina kannan:

    http://evamar.blogg.se/2010/march/kanna-28-mars.html

    SvaraRadera
  64. Man får gratulera! Jag vill gärna vara med och tävla om den fruktansvärt söta kannan. Hoppas, hoppas...
    acwse(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  65. jag är med! :D
    Har länkat: http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2010/march/sot-kanna.html

    stellaskoog@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Hejsan!

    Jag vill gärna vara med och tävla om den våriga, söta kannan :) I högra sidospalten på min blogg har jag lagt in en bildlänk, till dn tävling, som jag låter ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  67. Hej!

    Vill gärna vara med och tävla om den söta kannan! (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera
  68. Grattis på bloggare dagen :)
    Självklart vill jag vara med och länkar inne hos mig :)

    SvaraRadera
  69. Grattis grattis! Vilken söt kanna! Den får mer än gärna komma hem till mig! Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/march/kanna.html

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  70. Grattis till ditt första år!
    Åh vilken fin kanna. Den vill jag vinna! :) 2 lotter blir det för mej, har länkat.
    KRAM

    blogg.helenashem.se

    SvaraRadera
  71. vill gärna vinna den fina kannan. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/march/kanna.html

    mail: litenmentuff@live.com

    trevlig helg!

    SvaraRadera
  72. snygg kanna! är gärna med och tävlar

    mail: johanna_L_13@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. den söta kannan är välkommen hem till mig..

    SvaraRadera
  74. Här är en som vill vara med så klart, jag länkar :D

    SvaraRadera
  75. Vilken fin! Jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  76. Hej!
    Vilken jättesöt kanna.
    Jag vill gärna vara med och tävla. Jag länkar till dig.
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  77. Åh just denna fina kanna höll jag i lördags men vart inte av att köpa den så nu hoppas jag på en vinst chans. Har länkat från min sida.
    //Emma

    http://skruttbilsbruden.blogg.se/

    SvaraRadera
  78. Hej!

    Har kikat in denna fina kanna, men av någon anledning blev det inte att köpa den, så då tar jag och försöker vinna den istället. även länkat från min blogg: http://bustroll.blogg.se

    Kram Mia

    SvaraRadera
  79. Jag vill gärna vara med i din utlottning och länkar såklart! Vilken härlig blogg du har förresten! Det är föörsta gången jag kikar in men kommer definitivt tillbaka;-) Kram

    SvaraRadera
  80. Hejsan ! Kul att få kika in här hos dig !
    Jag vill gärna va med i din fina utlottning!
    Det får bli 1 lott denna gången eftersom det är så få dagar kvar.
    Varmt välkommen att titta in hos mig oxå !
    Ha det gott ! Helen :0)

    SvaraRadera
  81. Nydelig kannne! Selvsagt vil jeg gjerne være med i trekningen.

    Kari :-)

    SvaraRadera
  82. Hej!
    Jag är med och tävlar om den fina kannan!

    Länkar på min blogg!

    Kramar från mej i ett vårsoligt Dorotea!

    SvaraRadera
  83. Såklart jag vill vara med o tävla!
    Trevlig kväll önskar jag dig!
    /Mia

    SvaraRadera
  84. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/march/kanna.html

    info@annakarlsson.se
    http://www.annakarlsson.se/blogg/

    SvaraRadera
  85. Jättefin kanna. Jag tar gärna en lott och hoppas på tur!!
    = )

    SvaraRadera
  86. Jag vill gärna vara med. Och två lotter ska det vara :)
    http://inget-tavlingar.blogspot.com/2010/03/283-kanna.html
    //Sara
    saralilla(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Jeg blir veldig gjerne med. :o)

    Ha en fin uke!

    SvaraRadera
  88. Jag är gärna med! Länkar hit också..

    SvaraRadera
  89. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  90. Oj jag gjorde fel i det första...
    http://homewhitme.blogspot.com

    Jag har länkat och håller tummarna på mina 2 lotter!

    SvaraRadera
  91. Sent ute, men vill gärna vara med i tävlingen. Jag har länkat och hoppas på tur. Ps Vackert hur ni har!!

    SvaraRadera
  92. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  93. Jag är så gärna med:) Länkar till dig på min blogg också:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  94. Hey, congratulations and I must say that the pot is beautiful. Have a nice evening. Iva

    SvaraRadera
  95. Underbar kanna, klart jag vill vara med!

    Mvh Hanna

    samuelsson79@hotmail.com

    SvaraRadera
  96. Hallo, your blog is so interesting and nice!!!!
    I am glad to read!!!
    Have a nice day, Annamaria

    SvaraRadera
  97. Verkligen jättesöt kanna! Jag länkar från min blogg för 2 lotter!

    http://mammaspyssel.blogspot.com

    SvaraRadera
  98. Hejsan!

    Härligt hus ni har! Härlig kanna likaså, tänk er den med nykokt jordgubbssaft.... Mmmmm! Självklart vill jag vara med o tävla om den!

    Vårhälsningar/Linda

    SvaraRadera
  99. Vilken underbar kanna!Vill gärna vara med i din tävling!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  100. Halloj, jag såg din tävling via Elsa och Helenas blogg.

    Vill gärna vara med och länkar så klart!
    Och vilken fin blogg,
    Kram Linda

    SvaraRadera
  101. Åh, vilken söt kanna! Den vill jag gärna vara med och försöka vinna:)

    Trevlig kväll

    Rebecca

    SvaraRadera
  102. Hej!! vill gärna vara med och tävla om den underbart fina kannan, och vilken fin blogg du har :)

    Hoppas på tur :)

    Kram Monica

    SvaraRadera
  103. Jag vill vara med o tävla. Jag älskar rosa och vita saker, stilrena saker alltså =)
    Här finns min länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/march/kanna-fran-lb-laursen.html

    Kram Annika familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  104. Hej hej!

    Jag hann! :) Jag är med och länkar!
    Håller tummarna!

    Ha en trevlig helg!

    kram Olg@

    SvaraRadera
  105. Vilken fin kanna !
    Är med och tävlar och hoppas....Ska ge den till min dotter på hennes födelsedag den 28: e om jag vinner.....
    Ha nu en skön helg!
    kramar
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Hej!!
    Jag är jätte gärna med o tävlar bland alla andra :-) Hoppas på lite tur...o länkar til min blogg a 2 lotter!!
    //Kramis L

    SvaraRadera
  107. Hejsan.
    Har nyligen hittat till bloggvärden och är helt såld! Jättefin och trevlig sida du har, å klart jag vill vara med och tävla. Har tyvärr ingen egen blogg.... ännu!
    Ses igen från Loo

    SvaraRadera
  108. Såklart vill jag vara med och tävla=) Jag länkar fint i min blogg.

    /Cissi

    SvaraRadera
  109. Hej från västra Götaland. Jag såg din blogg via en annan blogg. Jag är barnsligt förtjust i rosa som jag tycker är en inspirerande och glädjefull färg därför tävlar jag jättegärna om lilla kannan. Jag länkar i min blogg. Ha en skön afton!

    SvaraRadera