lördag 6 mars 2010

En svensk vinter Söndag...

Hej på er!!
Ja visst är det en typiskt Svensk vintertradition med en kopp kaffe och vasaloppsstartentv???
Och vilken prestation och genomföra hela loppet!!
Ni som känner mej, vet ju att jag gärna vill göra loppet...
Men tiden kan va förbi men man skall aldrig säga aldrig... Vad faktiskt nästan på väg en gång för några år sedan. Vill göra klassikern.. Kanske skulle nöja mej med tjejklassikern.... Vill verkligen!!
jag laddar för Göteborgsvarvet i stället, det får bli min prestation i år...
Nu skall jag återgå till soffan.
Starten har precis gått!!






Här har vi min sambo som ägnar sej åt en annan typ av vinter tradition.
Han och hans kompisar dissar starten och ger sej ut på vinterfiske i stället.







KALLT...
Vi går ut och tittar till dom senare vid solskenet och förhoppningsvis några +grader!
Ha en superhärlig söndag!!
Kramar från Camilla.






6 kommentarer:

  1. menar du att de går ut och fiskar så tidig ? My god!
    Jag kollade oxå starten, roligt att se så många människor med samma mål, vilken utmaning att motivera sig att åka skidor i 9 mil, bortom min fattningsförmåga. Ska gå och äta lite ipren till frukost nu, har ont i magen så det blir nog en sur dag känner jag. Kram Malin (duktigt förresten med GBG-varvet, jag hejar på dig)

    SvaraRadera
  2. Åh här blir det nog ingen sol idag och med en sjuk liten tjej här blir vi inomhus, ska dock smita iväg och köpa färg till mitt skåp och köra ett pass på gymmet.
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  3. God morgon,
    Vad sportig du är, åka vasaloppet skulle jag aldrig kunna göra, skulle sätta mig på rumpan i första backen =). Men titta är kul!

    Ha en skön söndag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  4. Göteborgsvarvet är ju en prestation om något..
    Vasaloppet är inget jag suktar efter, tror inte jag kan stå på ett par skidor.. Men Tjejvättern har jag cyklat 3 ggr och det är superkul :-) 9 mil vinns på cykel, det är kul och trevligt..

    Ha nu en bra söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. 9 mil kvinns skall det ju stå ;-) Min K-tangent är inte alltid med..

    SvaraRadera
  6. Göteborgsvarvet låter i mina öron som en stor prestation! Skön söndag!!

    SvaraRadera