tisdag 16 mars 2010

Fattigmans silver....

Hej på er!!
Hoppas allt är bra!!
Jobbat, varit på möte och många nya idéer, allt på topp helt enkelt!
I helgen fotade jag en del, blandannat mitt fattigmans silver i vardagsrummet.
Solen och silvret gör ju att det blir så fint.
På loppisen i lördags hittade jag 3 små runda speglar som jag satte några ljuslyktor.
Lyste jättefint på kvällen!!









Onsdag och lill lördag i morgon igen!
Härligt!
I mitt förra inlägg visade jag mina höga ljusstakar, de är från SIA och 2 år gamla.
Men vem vet det kan ju finnas någon butik som har de kvar.
Hoppas ni haft en bra dag! Hörs snart igen.
Kram Camilla.





9 kommentarer:

  1. Nu började jag fundera på var jag gjort av de där små speglarna vi har haft hos oss. Tror att vi fått några från makens farmor... Det såg så fint ut hos dig!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fattigmans silver är såååå fint...
    Mysig blogg du har..
    Är ny på detta. Sitter & kikar runder i
    alla fina bloggar.
    Ska titta lite till
    Kramis
    Sus

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Tack för din fina kommentar!
    Det var ett bra tag sedan jag kikade in här!! Jag har inte riktigt samma tid för bloggandet nu som när jag var föräldraledig.... Trist, tycker jag...
    Nu ska jag titta vidare på din blogg!
    Ha det bra!
    Sari

    SvaraRadera
  4. Glimmande vackert!
    Ha en fin dag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Jag är så svag för fattigmanssilver, jättefina bilder!
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. Åhh vad fint det är med fattigmanssilver, jag gillar! Jättefina bilder!:-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Mmmmhhh, du har en så mysig blogg!
    Fattigmanssilver är så snyggt.Det ger så mycket känsla i rummet tycker jag.
    Jag fick lust att gå in och kika varifrån du fått det vackra dekorerade &-tecknet men länken verkar inte fungera riktigt.Har du lust att kika på det och se om något är fel?
    Mvh Karin

    SvaraRadera
  8. Ja, man ha de till mycket .. och du gjorde så fint!
    :)

    SvaraRadera
  9. Hej! Vilken mysig blogg du har. Det är första gången jag hittar hit. Jättefint hus ni har. Visst är det vackert med Fattigmanssilver. /Sofia

    SvaraRadera