lördag 13 mars 2010

Hemligt avslöjande.....

Hej på er!!
Vilken dag vi haft... Verkligen vår i luften.
Vi började lördagen med en liten shopping tur.
Åkte till fina butiken Fröken Emma i Bollebygd och handlade lite vårkläder.
Där efter åkte vi på lite loppisar.
Sen hem och städade. Man får lite mer energi av detta fina väder!!
Vill ni veta en hemlis???
Jag har gått ner i vikt... Fyndig bild va!!!
Jag har varit med i XtraVaganza 4 veckor, första 3 veckorna kämpade jag mej igenom med enbart soppor.... Och i Tisdags fick jag äntligen börja och äta.
Frukosten i morse bestod av:Räkor äggröra morötter avocado paprika och efter det hallon mango med rostade i havregryn.
Lyxfrukost!!














Så nu 11 kilo och bara något enstaka kilo kvar att gå ner köpte jag mej en så fin Skinjacka idag!!
Skall visa er någon dag!!
Nu väntar det ugnsbakad Lax med massor av grönsaker.
Sen blir det melodifestival med grönsaksdip!
Hoppas ni får en lika härlig lördag som vi!!
Många kramar från Camilla.





6 kommentarer:

  1. Grattis till viktnedgången! Var det inte svårt att leva på bara soppor?
    Såg ut som en jätte god frukost, annat än den jag åt i morse!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Bra kämmpat! Strongt gjort av dig att leva på bara soppor. Men det du åt i dag till frukost såg verkligen lyxigt gott ut :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till din viktnedgång! Bra kämpat :)

    Åsa

    SvaraRadera
  4. Grattis till fin viktnedgång.. Undra när jag skall bli lika duktig.. Hade behövt någon som servar mig det jag skall äta och sedan ha låst kylskåp och skafferi.. ;-)

    Ha en goer söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hej Camilla!
    Grattis!!
    Attans vad duktigt gjort, jag är grymt imponerad!! Vilken karaktär du har som klarade att bara äta soppor i flera veckor, jag hade nog trillat dit efter bara nån dag,hihi!

    Frukosten ser jättesmarrig ut!

    Ser fram emot att få se skinnjackan du köpte, den har du verkligen förtjänat:)

    Nu ska jag in o anmäla mig till din tävling!

    Ha en härlig söndag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Vilken karaktär du måste ha!! Duktigt kämpat!! Du är väl förunnad din nya skinnjacka!

    SvaraRadera