måndag 8 mars 2010

Men hallå... 1år....

Hej!!!
Kom precis på att jag haft min blogg i 1 år idag.. Så fort det gått..
Får fixa en utlottning i veckan för att fira!!
Rolig tid det varit, önskar att jag hade lite mer av varan tid så jag kunde blogga lite mer...
Men med ett heltidsjobb, 4 barn och ett stort hus finns inte alltid så mycke över..
Men är inne hos mina favorit bloggar och kollar till er nästan varje dag, bara väldigt dålig på att ge kommentarer för tillfället... Kommer bli bättre snart hoppas jag!!
Härom dagen hade min mamma varit på bokrean och köpt en bok till mej.
Blev så glad för även den har jag inte hunnit kolla till i år.
Men ville så gärna ha Per Morbergs bok.
Och va fin den va!!
Så nu har jag 2 favoritböcker i köket!!
Ja, visst är de olika??
Men så bra båda 2.
Tänk er de 2 göra ett tv program ihop...
En helt socker söt och en helt vild och galen....



Leilas bok hade jag sen innan.
Gillar recept böcker som innehåller fina bilder och även Morbergs bok hade jättefina bilder!!
Hoppas nu ni får en fin kväll!!
Många kramar från Camilla.



11 kommentarer:

  1. Grattis till 1 år i bloggvärlden!:) Hoppas att det blir många fler!
    Vi satt och titta på Per Morbergs program igår och han är verkligen vild och galen, men jag gillar hans matlagningsprogram!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till din blogoversary! :O) Verkar vara Fina kokböcker, jag har dock inte bläddrat i någondera men blir nu riktigt sugen...

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt första bloggår! Jag tror vi är många som började blogga för ett år sedan. Jag började några dagar efter dig...

    Det är alltid kul med kokböcker speciellt om det är vackra inspirerande bilder som i dina böcker. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Per Morbergs bok funderar jag med på att köpa, gillar hans program mycket.. Lilas bok ligger just nu på soffbordet, jag har drömt mig in i "sötets" värld.. Hon kommer ju med ny i maj tror jag, den måste man ju ha..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!!
    Ja ibland räcker inte tiden riktigt till!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. hej, tänk vilken bra dagbok man får när man bloggar.
    Morbergs bok köpte jag med på rean och den är skitbra skriven. Roliga storys och väldigt bra recept verkar det som. Ha det gott, Malin

    SvaraRadera
  7. Grattis till 1 år!!!
    Jag har dom båda böckerna o det är favoriter båda två!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Grattis till dina 1 år i Blogglandia. Den boken av Per Morberg är jättebra, kul text också.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Jag älskar att titta på Morberg, när han lagar mat i teve rutan. Barnen sitter för det mesta också med och kollar. Måste införskaffa denna bok. Grattis till 1år i bloggvärlden!!!

    SvaraRadera
  10. hejsan
    jag tror jag kan minnas att ni har en sån fin kaninbur till era kaniner ute...kan du inte fota den och mejla mig några foton för vi ska bygga kaninbur till sommaren...
    nor@live.se
    Om du har tid och lust bara förståss
    kram lolla

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Grattis till 1-års dagen! Tänk vad fort tiden går! Leilas bok är en av mina absoluta favoriter också. Har provat en hel del recept därifrån.
    Du har en AWARD att hämta hos mig!
    Kram, Helene

    SvaraRadera