lördag 13 mars 2010

Fin dag!!

God morgon på er!!
Verkar bli en fin dag idag också!
Vi har inget inplanerat, bara en fotbollsmatch och då passar jag och Melker på att ta oss en riktig långpromenad!
En riktigt skön söndag skall det bli!
Skalläven ta hem lite björkris tror jag, funderar på om det inte är dax att göra lite rishjärtan.
Vill plantera utanför dörren men där ligger en isig snöhög som ramlat ner från taket...
Kommer antagligen ligga där till i Maj!...
I går fixade jag i ordning mina ljusfat.. Måste till IKEA ljusen håller på att ta slut..









La en krans på mitt stora zinkfat och tryckte ner lite block ljus och lyktor.
Va så fint när det tändes i går kväll.
Hoppas ni får en fin söndag!
Kramar från Camilla.





14 kommentarer:

  1. Åh vilket fint arrangemang du gjort!
    Ha en fin dag!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  2. Fint arrangemang du har gjort!
    Här blir det en lugn söndag. Sonen ska spela säsongens sista bandymatch vid fem, men innan dess är det lugnt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. ha en skön dag du med, kram Malin

    SvaraRadera
  4. WOW vilken fin bricka du ha fixar.Den blev ju helt underbar.skitsnygg.Önskar dej en skön söndag Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Rishjärtan låter fint, det har jag aldrig gjort, ska nog prova. Jättefin ljusbricka, jag köper också mycket ljus på Ikea.
    Ha en fin kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Men hej Camilla! Oj, nu var det länge sedan....
    Vad DUKTIG du är! -11 kg!?! WOW... GRATTIS!! Har faktiskt oxå 'tappat' lite, med Cambridge. -5 kg & 10 cm mindre i midjan. Kanske kör en sväng igen snart, det är ju så kul när man ser att det funkar!
    Underbara rosa latte-muggar du har, köpte mig ett par bruna sådana på 'prov'. Blir fler snart för dom var toppen!!

    Må så gott, vi hörs snart =)
    Stora kramen Malin

    SvaraRadera
  7. Ikeas ljus är prisvärda...Jag har bunkrat upp en del. Fint blev det på din bricka. Vad duktig du är, läste i inlägget innan. Din frukost ser delikat ut, mums...Hoppas att allt är bra med dig. / Kramkram Anne

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vad kul att du lämnade en kommentar hos mig för då hittade jag ju in till dig. Förstår att du dessutom bor nära mig, vi kanske t.o.m har setts, världen är ju liten...

    Du har en jättefin blogg och det ska bli roligt att följa dig!

    Tyvärr tog min städenergi slut så jag har lite kvar men jag hoppas den kommer tillbaka.

    Nu ska jag "gå" och vara med i din tävling.
    Hoppas du får en underbar vecka!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Vad fint du har gjort med ljusen och lite grönt! Men vad duktig du har varit med vikten! Jag skulle aldrig klara av att leva på soppa så länge. Såå duktigt! Vad mycket du har tappat. Det måste kännas riktigt bra! Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Vad fint du gjort, jag älskar ljusfat så kul att göra i ordning och lätt att byta ut efter årstid och smak. Fin ide´ med kransen ska nog göra en med björkris till ett av mina fat.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  11. Vilket snyggt ljusfat du fixade till. BLev fint med kransen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Å vilket härligt dekorerat ljusfat! Ja IKEA är bra på ljus, brukar också handla ljus där!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  13. Hej vännen
    sååå fint du gjort:)
    Och vad glad jag är att du gått ner i vikt, d är inte lätt:( Klart att du skulle köpa en skinnjacka:)

    Ha en fortsatt trevlig vecka
    Kramisar sari
    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera