lördag 27 mars 2010

Glöm inte att anmäla er till min tävling.

Hej Hej!!
Hoppas allt är bra med er!
Här har vi haft en jätteskön och bra Lördag.
I morgon skall jag hjälpa en väninna med lite modevisning och annat skoj!
I eftermiddags tog jag mej en promenad och plockade lite blåbärsris till mina tulpaner.
Blir så fint om man blandar blåbärsris och tulpaner.
Ösregn va det men har inte något emot det alls så länge det finns snö kvar!!





I kväll blev det förrätt a´la Morberg med Räkor och Avocado.
Riktigt gott!!
Vill också påminna om min tävling som som håller på i morgon också.
Så roligt att det är så många som vill vara med!
Tack alla ni för rara kommentarer om min blogg!
Ha det gott mina vänner.
I kväll blir det körslaget.
Kram kram.




7 kommentarer:

  1. Vad underbart fin bukett.Tycker att det är så härligt med tulpaner och blåbärsris.vad god mat ser supergott ut.önskar dej en skön kväll och Lycka till i morron med modevisningen Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jätte härlig bukett! Det är så fint att blanda med blåbärsris.
    Maten såg himla god ut också!:)
    Här blir det också Körslaget.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Här sitter jag framför Körslaget med huset nedsläckt, bara dator o tv på och massor av ljus. Mysigt! Vad fin buketten blev! Härlig kombination! Här ligger blåbärsriset under mer än 1 meter snö! Idag har det toksnöat och jag får snart ett sammanbrott, det känns som att våren aldrig ska komma!!! Önskar inget hellre än spöregn just nu!!!
    Ha en mysig kväll! Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Vilken fin bukett, det passar så bra med blåbärsris till tulpanerna!

    Det låter kul med modevisning imorgon:)

    Håller tummarna i din tävling!

    Ha en skön söndag,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Regnet gillades av mig med idag trots att snön är borta här.. Men jag jobbar ju att och det är ett perfekt sovväder :-)

    Så fin bukett du har satt ihop..

    Ha nu en bra söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Så mysigt att sätta blåbärsris i buketten, den tanken har inte slagit mej tidigare.
    Fast jag får nog vänta ett tag till då det fortfarande är massor med snö och vinter här :)

    Åh vilken fin björkkrans :) Blev jättesugen på att göra den, hoppas att det inte är så svårt!

    Och så håller jag tummarna i tävlingen,
    trevlig söndag kram Annika

    SvaraRadera
  7. Hejsan.

    Blåbärsris och tulpaner passar perfekt ihop.

    Har faktiskt det på mitt köksbord. Mamma var ute och plockade lite ris till mig trots att det låg snö kvar.
    Tack, snälla mamma!

    Nu håller jag tummarna för mig själv i din tävling!

    kram Anneli.

    SvaraRadera