söndag 7 mars 2010

Ta tag i röran....

Go eftermiddag!!
Jag och Thomas har precis fått upp Melkers nya hylla till hans rum.
En fin vit hylla från Möbelgrossen i Göteborg.
Så nu skall jag gå och ta tag i denna röra...Och hoppas att det kommer va ett minne blott...
Vad tror ni??









Älskar X-möbler.. Och denna fina låda skall jag spara alla hans små bäbiskläder har jag tänkt.
Skall stå där överst på hyllan annars är den nog platt snart eftersom den är av papp...
Då vet ni va jag är de närmsta timmarna!!
Kramar från Camilla.





11 kommentarer:

  1. Lycka till med röjandet!:) Fin hylla har han fått.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin hylla och nog smart att ha lilla lådan i papp överst ;-)

    Lycka till med röjandet..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Lycka till med röjandet .Kanon läcker hylla.Den gillade jag.Ha en skön söndag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Men åh vilken fin hylla, vad skönt att få rensa lite :o)
    Ha en fin kväll vännen!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  5. Ja, lycka till med att röran är ett minne blott. Det är ju inte riktigt mitt intryck från att jobbet på förskola, men de går ju lära att sortera upp sina saker också, så hoppet finns ju. Eller också har du ett underbarn så allt löser sig ändå. :-)

    SvaraRadera
  6. Hyllan var verkligen jättefin! Den kommer nog passa väldigt bra där med alla grejer. Lådan gör du nog rätt i att skydda högst upp ja :)...
    Ha en trevlig söndagkväll!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh supersnygg hylla!!! Kommer nog bli kanonbra med snygg förvaring

    Hälsningar från Patricia

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar hylla! Fin ask också att spara hans små bebykläder i. Det är inte lätt att hålla ordning i barnrum! De har på tok för mycket saker...

    Grattis på namnsdagen Camilla! Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Hej Camilla!
    Vilken fin hylla Melker har fått i sitt rum, söt liten ask till babykläderna oxå:)

    Ha en trevlig kommande vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Men woooow vilken otroligt vacker hylla :D kram Lisa

    SvaraRadera