torsdag 16 juli 2009

Soffan är äntligen här!!

Då har jag och Thomas varit iväg och minisemestrat lite. Så skönt!! Behövde ladda lite.
Vi har ätit och druckit gott, vart ute och gått.
Först va vi i tylösand och sedan hamnade vi i Falkenberg, 2 helt underbara dagar!!
Och när vi kom hem så kom soffan och fåtöljen
Har piffat och ordnat i kväll roligt när det är nytt!!
Planterat en ny porslinsblomma, de är ju så bra de tar sej och växer hur fort som helst!!
Och lampan som Thomas fick av mej i julklapp passade verkligen i hop med möblerna.


Hjärtan på tråd klipper jag bara revor och stoppar i lite jord, de här satte jag för ca 2 veckor sedan, växer så det knakar!!






Visar fåtöljen idag, så kommer bilder på soffan i morgon!!
Är jättenöjd med allt!!
Hoppas ni får en härlig kväll, kram Camilla.





6 kommentarer:

  1. Hej o välkommen hem :)
    Skönt att höra att ni haft det bra. Det blev jättefint med nya fåtöljen, kan tro att soffan är lika fin.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni hade det bra och vilken kul överraskning när ni kom hem! Fotöljen såg jätte fin ut!
    Tar du revor av porslinsblommor också? Jag vill ha några fler här hemma, gillar dem jätte mycket!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som ni haft det riktigt skönt... =)

    Och vilken tajming att få nya efterlängtade möblerna när ni kom hem.. =) Jätteroligt med lite nytt.

    Jag gillar verkligen ditt fönster, så läckert. Inte visste jag det var så lätt att föröka hjärtan på tråd... =)

    Må så gott!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  4. Så fint, porslinsblommor är så vackra.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Hej Camilla!
    Vilken snygg fåtölj o som du säger passar den bra med lampan:)
    Gillar erat fina höga fönster man ser på bilden!

    Ha en bra dag,
    Kram Jenny

    SvaraRadera