söndag 12 juli 2009

Nu kan även svärmor diska!!!!

Hej hej!!!
Nu är helgen redan slut, men här är alla lediga i morgon känns jättelyxigt
I dag har jag städat precis hela dagen, och kommer någon och jag säger att jag städat tror de nog inte jag är riktigt klok....
Började med att dammsuga, började röja i sovrumsgarderoben lite i tvättstugan och många av skåpen i köket+ kylskåpet.. Gissa hur det ser ut i övriga huset....
Vet ni vad jag skulle behöva lära mej??? Städa lite ytligt och väldigt snabbt.
Nej, jag måste göra allt så jäkla noga och blir därför aldrig klar.
Idag har jag ändrat om i köks skåpen, nu har vi bott in oss ett tag.
Har flyttat ner allt köksporslin från vitrin skåpen till lådorna.
Så nu når svärmor som tyckte att vi satt vitrinen alldeles för högt upp(lite kort i rocken) eftersom allt står i lådorna, lite ovant än....





Så skönt när det är gjort, har verkligen tänkt göra det länge. För att inte tala om hur vårt kylskåp, skönt!!!
Hoppas ni får en bra start på nya veckan, kram Camilla.



4 kommentarer:

  1. Hej Camilla! Tusen tack för din gulliga kommentar hos mig...Vad duktig du har varit! Förstår att du är supernöjd...Nu njuter du väl när du öppnar skåp och lådor...Fniss! Usch, jag skulle verkligen behöva göra detsamma, men det är ju såå tråkigt! Kanske kan bli till hösten...Men bara kanske! Ha en bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Du har stått i ser jag, men visst är det skönt när man är klart och fått göra fin ordentligt.

    Önskar dig med en härlig ny vecka!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  3. Fniss...jag är likadan, ska vara så präktig jämnt !
    Städar hellre själv än låter andra göra det ;)
    Men rent blir det !

    Ditt kök är min dröm, så snyggt det är !
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Och här är det oftast tvärtom! Jag kör ytan, men orkar sällan in i skåp och garderober även om det verkligen skulle behövas!:)
    Gillar ert kök!:)
    Kram

    SvaraRadera