torsdag 9 juli 2009

Din position, Longitud Latitud.

Hej på er!!!
Hoppas ni har det bra alla mina bloggvänner!!
Själv har mitt bloggande halkat efter då det är fullt upp att aktivera barnen när det regnar!!Tänk va fort man tröttnar på regnet, och förra veckan klagade jag på att det var för varmt...
Kom tillbaks snälla sol jag lovar att inte klaga mer!!!
Men är inne hos er!! Men är lite slö med kommentarerna..
Häromdagen ringde min sambo hem och talade om att han köpt ett väggord!!
Roligt för vi har precis samma smak och stil.
Vi håller på och fixar till det i vårt vardagsrum, i morgon kommer kanske soffan!!!
Jiippppiiiiii!!!
Och gardiner skall jag sy nästa vecka men måste ändå visa en tjuvtitt på väggordet.Det är vår position på vårt hus.
Har köpt det på http://www.wallstyle.se/

Tycker det blev så fint, och har sagt det förut: Älskar den grå färgen!!!


Haft nere mina växter och pratat med dom lite, plockat bort blad och gett de en rejäl dos vatten och näring...Blir inte så ofta eftersom det är 3 meter upp.
Då är det perfekt med porslinsblommor!!
Allra högst upp har jag gjort en krans som Thomas skall få äran att hänga upp!!
Och så vita gardiner blir nog pricken över i.
Kommer bli så fint när det blir klart.




I går skördade jag mina första sockerärtor. Mums va gott det är!!
I kväll blir det småplock, det gillar barnen!!

Hoppas ni får en bra kväll, kram Camilla.





14 kommentarer:

  1. Mycket najs,ser nästan lite religiöst ut. Ha det gott. Jocke o Jenny

    SvaraRadera
  2. Finfint väggord! Roligt att ni har samma smak du och maken!

    Ha det gott i regnet,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej, annorlunda väggord..kul...Vilket vackert fönster...mycket härligt ljjus måste komma in genom det..
    Tycker veckan har varit hyfsad bra faktiskt...bara idag har vi haft det ruskväder hela dagen...nästa vecka har jag nog kollat att det blir bättre...,
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad fint det blev med väggordet, där sitter det som en smäck.....Så fina fönster....
    Kram A-K

    SvaraRadera
  5. Vilken tur du har som har en gubbe med samma smak som dig...det har verkligen inte jag...och det är inte kul att behöva kompromissa när det gäller inredningen, men med lite kvinnlig list får jag som jag vill ganska ofta.. hi hi.

    Kul väggord med er "position"... =)

    Trevlig helg!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  6. Otroligt fint Ni har det! Vilka fönster!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Hallojsan! Tack för din kommentar... vad skoj då kunde jag hitta till din blogg oxå! Jag har kikat runt lite och ni verkar ha det jätte fint hemma:) Fina bilder....Helt i min smak ;) Kommer gärna tillbaka igen....Lägger upp dig bland mina favoriter då går det så bra att hålla koll på nya inlägg;) Ha det gott / Carina

    SvaraRadera
  8. hej o tack för din hälsning!!!

    Så fint väggord...skulle min make aaaldrig komma på ideen att göra!!!
    Skulle ilja ha flera styckna sååå fint!!!Härliga fönster ni har!!!!

    Kram Millan ♥

    SvaraRadera
  9. Jättefint, och så fina fönster. Vackert med det gråa mot vitt. Idag ska jag också plocka av alla sockerärtor, mums..
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Vad snyggt det blev med väggordet.. Vad bra att mannen har samma smak som du, det har nog min sambo med men han kan inte se i förväg hur saker och ting skall se ut så jag är den som piffar och kommer med ideér här hemma, men han gillar ju det när det är klart så det får ju vara gott nog :-D

    Det är ett så snyggt fönster du har där så jag kan inte se att du behöver en gardin men det blir säkert snyggt med en oxå :-)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  11. Hej svejs! Tack för din gulliga kommentar! Vad fint väggord..Passade ju jättebra där! Vad kul att du o maken har samma smak! Blir säkert jättefint med vita gardiner också...Önskar dig en riktigt Trevlig Helg! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  12. Så vackra fönster ni har, och vad snyggt det blev med väggordet, kul att ni har samma smak.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Jättefina vägord, passade kanon där! Och vilka fina fönster ni har, jag gillar!:-) Ha en fin helg, kraam Sofia

    SvaraRadera
  14. Jätte fint väggord! Och vilket fönster!:) Jag gillar också porslinsblommor.
    Kram

    SvaraRadera