lördag 4 juli 2009

Här är jag!!!

Hej på er!!
I dag fläcktar det faktiskt lite skönt när man är inne och alla dörrar är öppna. När jag sa det till min sambo samtidigt som han stod utanför med markisen i ena handen och skruvdragaren i andra och svetten lackade och solen antagligen va som varmast höll han inte med det minsta!!! Tittade jättekonstigt på mej om jag skall vara ärlig....
Kom på att jag har faktiskt visat min familj flitigt här på bloggen men aldrig mej själv.
Här är jag!!! Min nyinköpta tunika för dagen. Köpt på Fröken Emma i Bollebygd.
Jättemysig klädbutik!! Titta dit om ni har möjlighet.
Min mamma fyller 55 år idag, kalas i kväll.
Några av paketen.
GRATTIS!!


Efter barnen och Thomas båt tur idag piffade de till så här fint!!!


Hoppas alla får en riktigt bra lördagskväll!!
Kram Camilla.




12 kommentarer:

  1. Hej,
    oj vad du har hunnit med mycket! Blev inspirerad att göra sylt och saft, ska nog åka och köpa lite gubbar.
    Rea på GreenGate, låter ju helt otroligt - lyllos dig!
    Ha det gott!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Vad kul att få se skaparen av bloggen, jag har inte heller visat mig själv irl på bloggen ännu men det blir nog av tids nog=)

    Vad mysigt att göra egen sylt och saft. Har själv planer på att göra egen saft, om det blir av fläder eller jordgubb vet jag inte ännu.

    Vilka fina paket din mamma kommer få. Så härligt när ngn lägger tid på paketeringen också.

    Ha det så gott
    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Håller med...blir lite personligare när man vet hur personen bakom bloggen ser ut...Fick för mig att jag skrev här tidigare idag...strange....Få se om jag hinner göra sylt,- snart är nog gubbarna slut...Är ju så gott!!
    Ha en skön kväll och söndag!!
    kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  4. Det var ju kul att få se dig med... alltid kul att veta hur folk här innne ser ut.. =)

    Snygg tunika!

    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  5. Kul att se hur du ser ut! Har själv inte visat mig utan att ha skuggat ansikten lite, men det kanske kommer det också!:)
    Gott det såg ut med jordgubbssylt. Tänkte försöka komma iväg och plocka lite jordgubbar nu när jag har semester. Om det inte regnar förstås!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kul med foto på Bloggerskan. Vackert med Näckrosorna. Hoppas ni fick ett bra kalas.
    Ha det bra och kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hej på dig du :) Vad roligt att få ett ansikte på bloggerskan. Du är ju tjusigare än din egen blogg :)

    Hoppas helgen varit bra och fortsatt trevlig kommande vecka. Kram Josefin

    SvaraRadera
  8. Det var ju kul att se hur du ser ut, din tunnika är jättesnygg.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Hallå!!
    Jättekul att få se dig :)
    Håller med de andra om att tunikan är snygg!!
    Vilka vackra näckrosor!!
    Jag plockade gula en gång!Vita är väl lite ovanligare?Tycker aldrig jag ser dem häromkring!
    Ha en fin vecka!
    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Kul att du tittat in på min blogg! Kul att få ett ansikte på den som bloggar :) Härlig tunika också :)Ska titta runt lite på din blogg, den ser jättefin ut! Ha en toppenbra vecka! KRAM

    SvaraRadera
  11. Hej! Tack för titten...Hoppas allt är bra med dig. Vad trevligt att se ett ansikte på bloggerskan....Jättesnygg tunika! Ha en fortsatt trevlig vecka! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  12. Hej...så kul att se dig...alltids kul me ett ansikte till bloggen:)

    så söta paket!!!

    Ha det gott Millan ♥

    SvaraRadera