lördag 25 juli 2009

Nytt piff till badrummet!!

Hej på er!!
Lördag igen!!
Vi väntar på att grillköttet skall bli klart, och ett gott rött vin har vi i glasen.
När vi va i Falkenberg hamnade jag i en ur mysig inredningsaffär, blev verkligen helt ivrig!!
Tvålkopp och tanborstglas, glömde för ett ögonblick att vi har el-tandborste...
Blev en ljus lykta i stället.
Den lilla asken med en ängel i badkar har jag mina ringar.





Tvålarna skickade jag mamma att köpa några dagar efter, och av att dömma storleken på hennes påse gillade hon också butiken.....


Kan kanske få sambon min att åka med mej en gång till när vi är 1 vecka i varberg.
Våra goa vänner skall åka med oss då, så Jenny det är nog bäst du och jag åker själva.
Eller så få Thomas och Jocke ta en riktigt stor ÖL på Harrys!!
Ha nu en riktigt bra lördagskväll, här vankas det mat nu!!
Kram kram.






9 kommentarer:

  1. Åh de var ju jättefinta, såna vill jag ha!!!!!... =)

    Kul med fina fynd!

    Fortsatt trevlig helg!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  2. Lilla asken var ju för söt, en sån hade varit snygg i mitt badrum.. Ja det andra var hur fint som helst det med.. Jag hade nog fått spelet om jag gått in i den affären.. Ha ha..

    Ha nu en bra kväll..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Sakerna var ju jätte fina! Söt ask du har till dina ringar också!
    Ha en bra lördagskväll!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj, jag har missat en del här ser jag ju nu. Vilket fint piff till badrummet och otroligt fin soffa har ni köpt. Vi har en exakt likadan i tyget men vi har stål/metallben och inte lika stor soffa, men ändå stor :) Nu ryms ni allihopa. Hoppas ni blir nöjda med den.

    Ha det så bra. Kram Josefin

    SvaraRadera
  5. Vilka finfina saker:-) Usch jag har köpstopp nu, typ;-) Ha en fin söndag, kramis Sofia

    SvaraRadera
  6. Vad mycket fint. Usch det är livsfarligt med alla inredningsaffärer och för att inte tala om nätet!!!!Grattis till dina 5000....Visst är det kul när det börjar hända något på bloggen, det går så fort aatt komma upp i antalet besökare. Men man undrar ju vilka alla är eller hur?
    Ha det gott...
    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  7. Jättefina badrums-saker, dit åker du nog igen. Önskar dig en riktigt bra fortsatt semester.
    Kramar AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Jag tror jag vet vilken affär du har varit i, den helt underbar.
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Åh vilka söta saker du har hittat till badrummet!!
    Ha en skön söndag
    Kram A-K

    SvaraRadera