fredag 17 juli 2009

Soffa på plats!!

Hej hej!!
Då var det helg igen, skönt för alla er som inte har semester!! Själv har vi bara haft en vecka än!! Ja Thomas då förstås, jag är ju fortfarande mammaledig!!
Forsätter med mitt piffande i vardagsrummet, har varit i skene och köpt tyg idag.
Sytt en gardin men det krånglar bara, då är det bättre att vänta någon dag!!
I morgon far vi mot Falkenberg och är där några dagar.
Skall bli skönt, Erik och Frida skall vi möta upp på söndag. De har varit och hälsat på hos farmor och farfar några dagar. Elin myser med oss här hemma, hon och melker få ha oss helt för sej själva. Här har vi den efterlängtade soffan!!
Den här kommer passa oss bättre än den gamla soffan som va en tre sitts soffa.
( Vi är ju sex i familjen )....




Akvariet i bakgrunden skall få vit färg i stället för faneren!!
Kommer smälta in så fint då tror vi. Och ovanför tror jag det blir ett stort fönster som skall fungera som en ram.
Hoppas ni får en bra helg, jag är tillbaks på onsdag!!
Kramar från Camilla.




13 kommentarer:

  1. Härligt med nya soffan...skönt att alla sitter i en...vi sju sitter just i en tre-sits + tre fåtöljer-trångt är det men mer får inte plats....
    Hoppas solen kommer lysa vidare på Er i Falkenberg....ha en mysig helg ni me,
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  2. Det var en snygg och rejäl soffa...skulle kunna tänka mig något liknande när vi renoverar vardagsrummet här hemma... =)

    Ha det så skönt i Falkenberg!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg soffa.. Typ en sån skulle jag med vilja ha..

    Jag jobbar nu i helgen och sedan två dagar nästa vecka sedan har jag fyra veckors semester.. Fy vad skönt det skall bli med ledighet.. :-)

    Ha nu en bra helg på er trip..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  4. Å vad stor o härlig soffa!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Härlig soffa! Vi bytte ut våran tre-sits och två-sits soffa mot en hörnsoffa med divan och vi är så nöjda. Och då är vi bara fyra i familjen!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fin soffa stor och generös.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Så jätte fräsht o fint!!! Kul med nytt!!!

    ja vi har med bara haft...knappt en.....som du sa..maken alltså...men har han senmester så är det ju = semester för mig:)))Är ju med mamma ledig;)

    Hur gammal är din bebbe då?(har säkerrt frågat)Min är 5 månader!!

    Ha det sååå fortsatt gott!!!

    ~~TREVLIG HELG~~
    Kramsiar ♥ Millan

    SvaraRadera
  8. Hej Camilla!
    Jättefin soffa, passar bra där!

    Ha det så bra i Falkenberg,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Åh, Såå fint det blev med nya soffan. Din makes lampa var ju också såå fin! Ha en fortsatt trevlig lördagkväll! Kram Therese

    SvaraRadera
  10. hejsan
    härligt för er med n stor soffa och den var kanon snygg...du har det så fint i ditt hus
    kram lolla
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Riktigt härlig soffa, där kommer ni och mysa bra. Hoppas du haft bättre väder i Falkenberg.
    Kramar AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. haha klart ni behöver en stor soffa när ni är 6 i familjen. Den var jättefin och vilken snygg lampa du har köpt till mannen. Ni ha så fint....

    Kram Anne

    SvaraRadera