onsdag 9 juni 2010

Nu är 1 våning snart klar..

Hej på er!!
Nu är jag så gott som klar på nedervåningen.
Så härligt det är när det är klart!
I morgon är det barnens rum sen får det vara nog för denna gång.
I dag har det verkligen varit ihållande regn.. Inte uppehåll i 10 minuter ens..
Pappa va här en sväng. Han har lagat en skåpsdörr och lagat lite glas till våra mini växthus.
Ha, nu kan jag plantera 2 tomater till...
Gissa om vi kommer kunna skörda mycket tomater i sommar och höst!!
I dag blir det bilder på ett ny städat vardagsrum!!





Nu skall det inhandlas det sista innan skol avslutningen i morgon!
Hörs snart igen, kram Camilla.




3 kommentarer:

  1. Vad fint du har det kanonfint.Ljust och härligt.Underbart fönster för utgången till altanen.Hoppas du hittar det sista.Ha en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig som städar så!:) Fast jag får väl göra en sådan städning när vår renovering är klar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Åhhh så fint ni har hemma!
    Nu blir jag så inspirerad så jag måste ändra om lite här hemma ;)

    Kramar ifrån mig!

    SvaraRadera