tisdag 15 juni 2010

Köksträdgård..

Hej på er!!
Härliga väder!!
Det behövs verkligen lite sol nu.
I dag har jag varit en liten sväng i stan.
Kom hem med ytterligare 3 tomater.. Sålde 3 för 50 på blomsterlandet..
Men nu har jag ju ett större växthus på gång som skall fyllas.. Ler...
Hela eftermiddagen har vi varit ute och påtat i trädgården.
Mitt land det växer och gratisträning blir det med all jord som körs dit!
I morgon åker nog högtryckstvätten ut då berget skall fram från all jord.
Här kommer det lite bilder på köksträdgården, som sagt värme behövs för det skall växa.
Snart ser man skilnad på ogräs och det som är sått, så
kratan kan snart luckra upp jorden.


















Denna lite roligare flätade Pilen hittade jag idag.
Visst är det så att det är jättelätt och föröka Pil??
Nu skall jag lägga min lille Melker, sen väntar ju repricen på Ullare..
Ha det gott mina vänner, kram Camilla.







5 kommentarer:

  1. Vad duktig du är.Vad fint det blir .Ska kolla på Ullared jag med .Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vad du grejar i er trädgård! Pilen var häftig.
    Jag är nära sammanbrott på vår köksrenovering just nu, men nu har maken äntligen börjat sätta dit handtagen på alla lådor.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Joo, pilen är hur enkel som helst, man kan ju rota den i vatten men det är egentligen lika enkelt att bara sticka ner pinnen direkt i jorden!
    Har äntligen en ledig dag idag o har spenderat massor på 2 plantskolor o sen planterat en ny rabatt:) Åhh vilken själavård det är! Jag har jobbat såå sjukt mycket senaste veckorna, trist när trädgård är det bästa man vet..
    Men idag fick jag njuta!
    Ha det gott bland allt som gror och växer!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Oh, la, la, så fint! Vilka fina minidrivhus du har! Blir riktigt avis;)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  5. Åh så härliga bilder du bjuder på!
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera