söndag 20 juni 2010

Naturen har mycke att ge nu...

Hej på er!!
Ett sådant regnväder det blev här i eftermiddags.
Nu är solen framme igen och det är otroligt varmt.. Åska???
Jag tog Melker i vagnen och ut för att plocka lite blommor.
Många fina efter vägen, plockar där för jag är livrädd för ormar..
Såg ni Bröllops dukningen i går??
Blev så glad av alla blommor.
Tänk att man kan göra så fint av de enkla blommorna.
Kändes lite hemtrevligt mitt i allt silver och höga kandelabrar.
Buketter med bla, Lupiner, Konvaljer, Luktärt och Daggkåpor.
Blev inspirerad av buketterna och gjorde mej några egna..



Hos mej blev det Daggkåpor, Rödklöver och Lupiner.
I kväll är det fotboll, får se om vi härdar ut knotten.. Tror nog inte vi blir så långvariga om jag skall vara ärlig..
Ha det gott mina vänner, kram Camilla.



10 kommentarer:

  1. Är också livrädd för ormar!:)
    vackra blombuketter du gjort. Tycker att det är så fint med vilda blommor.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina blommor du plockat! Ormar är ju inga favoriter här heller precis.
    Håller med dig, det var jättefint med de enkla blommorna igår. Så vackert! Och alla klänningar och smycken. Vilken fest!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt med vackra blommor som man kan plocka alldeles gratis!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Så underbara buketter du gjort!
    Ha det gott (trots knott)
    Charlotta

    SvaraRadera
  5. Ja tänk så mycket vi har "gratis" runt omkring oss nu. Det gäller att njuta av det. Fint har du fått det också när det kommit in.

    Trevlig vecka.
    Kram Cia

    SvaraRadera
  6. Visst var det mycket fina blommor på bröllopet, kändes så somrigt o fint! Nu kan man plocka in mycket blommor o njuta av, men jag är som dig jag är totalt livrädd för ormar. Förstör mycket av sommaren! Fniss! Försöker att inte föra över det på wilma skruttan! Hoppas att du får en fin midsommarvecka! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  7. Tyckte gårdagens dukning var så vacker..
    Jag skall med ut och plocka mig en bukett nu i veckan, så härligt med blommor i vas inne..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Så vackra bilder du visar!!!

    HA en skön vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  9. Hejsan.

    Visst är det härligt med alla sommarblommor?

    ...Och alldeles gratis!

    Det är ju bara det här med ormar.... men höga stövlar är bra att ha.

    Ha det gott,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  10. Ja det kryllar verkligen av fina blommor just nu, speciellt lupinerna är verkligen helt fantastiska!

    Ha det bra! /Carina

    SvaraRadera