tisdag 24 mars 2009

Tyg & spets.

I dag kom jag äntligen i väg till tygaffären. Elin skall få nya gardiner och lampskärmar. M skall få ett blått lapptäcke. Hittade jättebred spets som jag skall ha till volang på 2 stolsdynor som skall stå i köket. Skall nog sätta mej vid sy maskinen i kväll när barnen lagt sej.

Här är den ena stolen som dynan skall sys till.
I morgon hoppas jag på riktigt fint väder. Min tvättstuga svärmar över.. Vill hänga tvätten ute, den luktar ju så gott då..
Ha det gott, kanske kan göra ett inlägg om de nya gardinerna i morgon!!!

8 kommentarer:

  1. Jäklar vilket snyggt kök!
    Här har jag alldrig varit inne förut...trevlig överaskning!!!
    Du ser ut att ha lite av min smak!
    Lägger till dig bland mina favvo bloggar!
    Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
  2. Såååå Fint allt du fixar och grejar med! Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint det kommer att bli.
    Ha en trevlig kväll.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Härliga tyger! Lycka till med syandet!:) Här väntar jag på torsdag så att jag kan köpa mer tråd till min andra gardin.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Det ska bli spännande att får se slutresultatet!

    Må så gott!
    L

    SvaraRadera
  6. Hej kompis!!! Jessica sa just att du nu har en blogg, KUL!!! Den ser jättefin ut, ska kolla noga ikväll... Varför har du inte sagt något? Nu kan ju jag lägga ner min trista blogg...hahah

    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  7. tack för besöket inne hos mig. jag har kollat igenom din blogg nu. finfint hem ni har o så aktiv du är!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är som tar dig för en massa. Jag ser fram emot att se resultatet av det du har sytt! Kram Stina

    SvaraRadera