fredag 13 mars 2009

Äntligen fredag!!!

Fast man går hemma jämt är det något visst med fredag!
Idag har jag sytt lite. Äntligen har jag fått en egen symaskin.
Mamma har köpt en ny så då fick jag ta över den gamla. Det är jätte roligt att sy, enda nackdelen är väl att man inte kan skicka bort barnens trasiga kläder till mormor och få tillbaks de hela och fina igen.... För nu har jag ju en egen!

Titta vad fin lampkjol jag fick ihop idag. Det är gamla halvkorta gardiner som jag klippt 2 lampkjolar och 2 stolsdynor. Men han bara med till 1 lampa kanske kan få i hop resten på söndag.

Närbild på lampkjolen!!


Här är mina gulliga Bukowski kaniner. Gillar mjukisdjur. Gissa om mina barn har haft mycket gossedjur!




Nu är mitt favoritvin i glaset och en god kyckling paj i ugnen sen är det så skall det låta!!
Ha en mysig fredagskväll!



1 kommentar:

  1. Fin blogg du ordnat. Vi kikar in varje dag o kollar hur det går hemma hos er. Ha det gott. Jocke o Jenny

    SvaraRadera