tisdag 10 mars 2009

Bullbak med vår i luften!!!!!


Saft och bullar till Elin och Erik som de gottar i sej på altan.
Om bara några månader kan man plantera blommor i urnorna och pryda altanen med!!!
Längtar verkligen dit.

Idag har barnen haft studiedag, kunde inte bli skönare väder. De har nästan varit ute hela dagen. Själv bakade jag lite bullar och överraskade ungarna med fika ute. Recept på bullar brukar jag använda det som står bak på mjölpaketet.



Har en sådan här apoteksdisk till som jag håller på och målar vit, den skall stå i vår hall.
Har även slipat ett fönster och bara grundmålat vitt som skall hänga över.
Det är en strykning kvar,hoppas jag hinner det i kväll när T kommer hem.
Så till helgen hoppas jag kunna visa er hur det blev!
Ha det bra mina vänner så hörs vi, Camilla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar