onsdag 27 maj 2009

Fina presenter!!

Hej på er!!
Jag fick så mycke fina presenter igår, skall visa vad jag fick av Thomas och barnen.Fick de här snygga muggarna från Philippa K och sex asketer, Har fyra muggar sen innan. Det här är precis min stil!!
Och så fick jag det här fina kakfatet som jag inte skall ha som kakfat. Det önskade jag mej från den fina butiken i Lalandia.

Och av Frida fick jag de här fina krukorna, har tänkt plantera hjärtan på tråd i den.
Den har hon köpt själv så den va bara i från henne!!



Skall ha grönsaker på bänken så här hade jag tänkt.



Vi äter mycke grönsaker i vår familj, eller jag och barnen äter mycke grönsaker!
Thomas sejer att det finns c-vitaminer på rör!! Det är alltid så färg glatt på hans tallrik.....



Är så nöjd med mina presenter!!
Fick mycke annat oxå kläder, ljus lyktor, en fin hylla, ett litet set med olja, skorpor och kakmix, vin och så fick jag ju mitt planteringsbord som pappa byggt. Riktigt snyggt blev det!! Kommer bilder på det när det kommit på plats och pyntats.
Ha det bra så länge, kram Camilla.

14 kommentarer:

  1. Åh, jag ser att jag missat något....
    GRATTIS i efterskott!! Fina presenter har du fått, hoppas det blev lite tårta också.
    //lisamaja

    SvaraRadera
  2. Du fick mycket fint, det är kul och fylla år. Och grönsakerna ser smaskens ut.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla!
    Så fina presenter du fått!!
    Det blev jättefint med grönsakerna i korg fatet.
    Jag fyller om 2 veckor och min sambo frågade vad jag önskar mig.
    Det stog helt still..
    Märkligt annars finns det ju jättemycket grejer man vill ha men när man får frågan då är de sakerna som bortblåsta :)
    Nu måste jag klura ut vad jag vill ha..
    Ha en mysig kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Vad mycket fint du fick...härliga presenter...gillar oxå Philippa K...finns mycket fint där...
    kram
    annelie

    SvaraRadera
  5. Vad många fina saker du fått, roligt:-)
    Gillar allt, speciellt våningsfatet med frukt och grönt.
    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Vilka fina presenter du har fått!:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Åh, det missade jag, födelsedagen alltså. Det verkar som du verkligen hade en toppendag, med allt som hör därtill!

    Och faktiskt så fyller vi nästan på samma dag...*big smile* *hemligt fniss*...det är ju lite skoj!

    Må så gott!
    kram L

    SvaraRadera
  8. ...och naturligtvis så skulle ett "stort grattis i efterskott" ha följt med, men enligt "Blogger" så tar vi det nu...! Ha ha!

    Kram igen!

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott !
    Vilka fina presenter - förstår att du blev glad.
    Våningsfatet var superfint.

    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Åh grattis i efterskott...Vilka fina presenter du har fått. Kakfatet är inte fel. Maken tackar för grattning han sitter i soffan och jäser efter god mat och dryck. Hoppas att ni hade det bra i Lalandia.Titta gärna in hos mig och tävla.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  11. Vilka fina saker du fått!
    Filippa-K-muggarna är jättefina!
    Och grönsaker och frukter är alltid vackert att dekorera med!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  12. Men titta, du är ju på god väg att få nytt porslin här så ut med det gamla och in med det nya hehe. Nä, men jag förstår vad du menar. Samtidigt är ju porslin väldigt dyrt om man ska byta ut en hel serie. Porslin i färger lessnar man dock på fort. Vitt kan ju kombineras med mycket och är en bra bas.

    Men vad fint våningsfat. Det är så vackert att ha färska grönsaker framme så där. Och tomater bland annat mår ju bäst i rumstemperatur. Då smakar de godast också. Jättefina saker fick du i present. Jag skulle också vara jättenöjd om jag fick allt det :) De vet vad du gillar i familjen.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  13. Grattis i efterskott!!
    Mycket fräscha muggar,- grönsaker i korg-läckert!
    Härliga bilder med från Lalandia!
    Ha nu också en härlig helg!
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  14. Grattis i efterskott! Vilka fina presenter du fick, blir avis:)

    SvaraRadera