söndag 23 maj 2010

Då va det gjort..

Hej hej!!
Jag lever och har hälsan i behåll!!!
Jag tog mej runt varvet och gick stolt i mål på en tid som till slut blev 2.29.. Inte helt vad jag räknat med men med tanke på den värme som va så är jag glad att jag överhuvudtaget tog mej runt... Har sprungit en gång innan och då såg jag 2 som låg helt utmattade under varvets gång, men denna gång låg det högar av folk lite varstans och ambulanser hördes nästan hela tiden..Tycker såå synd om dom stackarna som bara hade ett par hundra meter kvar och bara föll i hop.. De va många..
Sjukvårdarna hade fullt upp, hemskt att se alla dessa människor helt vita i ansiktet.
Själv kände jag att det gick bra hela varvet runt, hade druckit mycke innan och även under varvet. Avenyn tycker jag är jobbigast men som tur är är det ju inte så långt kvar då!!
Första bilden ger jag mej iväg med ett leende!!
2.1 mil senare har jag tagit mej runt, och här helt utan leende.
Men blev förvånad när jag såg kortet att jag inte ser värre ut..
För här är jag trött!!!
Precis bakom han i röd jacka som sprutar vatten ser ni mej..
I blå tröja tofs och hand för pannan, där har ni mej.
Skall ta mej till min familj , ca 400 meter.
Känns väldigt långt...

Men till slut kom jag fram..
Åt kyckling och drack massor med vatten i slottskogen!
I dag känner jag av låren lite men annars mår jag toppen och är så glad att jag tog mej runt!!
Hoppas ni får en fin Pingstdag!!
Kramar från Camilla.


6 kommentarer:

  1. Heja Camilla!! Attans vad duktig du var som tog dig runt, o i den värmen som var igår!! Imponerande:)
    Läste precis i GP om att det var 61st som fick föras till sjukhus..

    Ha nu en riktigt skön söndag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Du är bäst min kära svägerska!! Kramkram

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig som fixade att ta dej runt.Ja det var ju bara så varmt igår.bra kämpat vännen.Önskar dej en skön söndag vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du var!! Bra kämpat.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Är så imponerad över er som sprang och kom runt!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till varvet!
    Vad skönt att du mår bra och inte kollapsade i den gräsliga värmen!
    Kram, Helene

    SvaraRadera