tisdag 4 maj 2010

Allt går sååå fort....

Hej Alla!!
Här har vi födelsedag, Melker är redan 2 år!!
Själv har jag påbörjat min sista vecka på Hemköp..
Känns otroligt konstigt..
Men allt skall bli väldigt roligt.
När alla kommit hem i eftermiddag firade vi födelsedagsbarnet med presenter.
Sedan dukades det fram kvällsmat.
Vad kan passa bättre till Melker som älskar pannkakor än Pannkakstårta!!!! Först paketöppning sen...
Steka pannkakor...


På med massor med sylt och grädde!!

Och 2 fingrar upp i luften som visar att i dag fyller man minsann 2 år!!
Försöker övertala mej själv till att gå ut på en promenad....
Undra om jag lyckas.. Det regnar och är allmänt kallt.
Vart är våren med varma o sköna vindar??
Hoppas ni får en bra kväll mina vänner!
Kramar från Camilla.




7 kommentarer:

  1. Grattis till söt-Melker på födelsedagen!!
    Pannkakstårtan ser riktigt mumsig ut:)

    Hade oxå tänkt gå på promenad ikväll men stannade inne när det började regna..


    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Grattis Melker på 2 års dagen! Hoppas att det blev många fina presenter och att pannkakstårtan smakade lika gott som den såg ut att göra! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Grattis Melker!!! Vi syns på Fredag.Tårtan ser ganska smarrig ut.Jocke o Jenny

    SvaraRadera
  4. Grattis till Melker! Tårtan såg verkligen god ut!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis lite i efterskott till söta Melker.

    Pannkakstårta...så gott!
    Många fina presenter förstår jag, det måste man ha.

    Ha det gott,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  6. Ses på fredag!! Ja tårtan såg mer än god ut;).. varför är inte jag barn å får pannkakstårta:):) Kramkram

    SvaraRadera
  7. Tack för tips, ideer o inspiration! Har själv testat att föröka hjärtan-på-tråd nu o det funkar ju kanon!!

    Mvh Liza

    SvaraRadera