tisdag 22 december 2009

Jenny´s tomtar.

Hej på er!!
Inte många dagar kvar nu... I Bollebygdsområdet tror folk antagligen att mat affären är öppen för sista gången på länge.. Hur mycke folk som helst och massor av köer... 1000 frågor, och så lite ny på jobbet på det.. Men nu är det bara en dag kvar sen är det ledigt. I morgon skall vi äta julbord på lunchen och byta julklappar.
Själv har jag inhandlat de sista julklapparna i dag, inslagna och klara.
Hämtade några tomtar som jag bränt.
En väninna till mej fick detta pussande tomtepar av oss när hon fyllde år för några månader sedan, då helt vitt.
men nu har jag kluddat på lite färg..




















Guld glasögon och allt!!
Levererade dom i kväll, hon blev så glad!!
Roligt att ge bort sånt man gjort själv, men det måste vara till någon som verkligen vill ha det och vet hur mycke arbete som ligger bakom..
Ni tröttnar väl inte på mej och alla mina tomtar??
Har massor att visa...
I morgon hoppas jag på tidig hemgång med mycket ljus och mys!!
Hoppas ni har en fin kväll mina vänner!
Kramar från Camilla.








9 kommentarer:

  1. Mysiga tomtar! Och visst är det roligt att ge bort saker man gjort själv om personen ifråga förstår tiden man lagt ner. Har virkat och stickat en hel del som jag gett bort och det är alltid lika roligt när det uppskattas!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. jag tycker att det är jättemysigt att du visar dina tomtar, är mycket imponerad av ditt måleri - vilka detaljer. Fortsätt å visa du, en miljard julkramar till dig, Malin

    SvaraRadera
  3. Oj vilka sötingar vad duktig du är, vilket pyssel!
    jobbade i affär i flera år och jösses vilken fart det är i december...

    Önskar dig å familjen en riktigt mysig jul med god mat å mycket mys
    kram jessica

    SvaraRadera
  4. Fy tusan vad sött tomtepar.. Jättefint målade..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Vilket gulligt tomtepar.Kanonfint målat.Ha en fin onsdag kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hej kära bloggvän!

    Vill önska dig en underbar jul med nära och kära♥!

    Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  7. Vad gulliga de är:) Så fint målat. God Jul, kram Charlott.

    SvaraRadera
  8. Tittar in och önskar dig en jättehärlig jul! Kram från Maria

    SvaraRadera
  9. Söta tomtar.
    God Jul!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera