torsdag 12 mars 2009

Sovrumsfönster med massa snö!!!!

Vad är det här? Det var ju vår igår!!!! Snön bara vräker ner! Försökte ta kort på fönstret som är helt snötäckt på utsidan. men det ser bara blött ut. Och jag som skulle vår plantera utanför dörren i morgon. Ikväll har jag och några tjejer varit i en klädbutik som låg mitt ute i skogen kändes det som. Lilla stjärnan i Ubbhult massor med både söta och tuffa kläder. Inte bästa väglag tyckte vi men trevligt hade vi.

Har många porslinsblommor, mycket bra och tåliga växter.

Det kommer mer kort från sovrummet vid senare inlägg.






Här sprang jag på ett fönster i källaren som jag tänkte hänga upp på väggen som det är. kransen har jag tänkt hänga ovanför.

Kommer mer om det sen när vi fått upp det på väggen.







Ha det så bra mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar