fredag 17 december 2010

Hej Tomten, skulle bli så glad om du......

Hej på er!!
Hoppas ni har det bra i detta härliga julväder!
Underbart att vi närmar oss en jul som i år igen är vit!
Tycker det är så fint nu med alla tomtar och granar, vill inte att det skall gå så fort bara..
Känner mej ganska klar med alla julbestyr så som bakning, julklappar, städning och pyntning!
Här kommer några bilder på vårt köksfönster:

Häromdagen va mina barn i Ullared med sin faster och innan de skulle åka avslöjade de att förra året tänkte de köpt hjärtan med små lampor i till mej i julklapp.
Ja sa jag de tycker jag är fina.
Erik sa snabbt, men skicka med mej pengar så kan jag köpa det idag i stället..
Efter några timmar ringer han och talar om att han hittat julgranskulor som både va större och billigare..
Visst är det gulligt..
Blev jättefint i köksfönstret.







Här står en av alla tomtar och lyssnar..
Så tomten, jag kan göra det jättelätt för dej..
Det är bara att gå in på Blomsterhuset i Bollebygd och fixa mina julklappar vill ha allt!
Och du tomten snäll har jag varit!!
Skulle du som jag inte kunna välja är det bara att be de gulliga expediterna som jobbar där, dom känner mej jätteväl..
Ha det gott nu alla mina vänner och en trevlig helg på er!
Kram kram.





5 kommentarer:

  1. Hej Camilla!
    Vad fint du har det i köksfönstret!

    Hoppas tomten kikar in här o ser vad du önskar dig;)

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Go han är!:)
    Hoppas att tomten kommer med det du önskar dig!:) Jag tänkte hjälpa honom lite på traven imorgon och köpa min egna julklapp!;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har det. Hoppas tomten lyssnar ordentligt! ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Så söta kulor barne köpte till dig..
    Ni har så fint hemma oc h juligt har det blivit..

    Hoppas nu att tomten hör bra med ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Åh så fina kulor!
    Ha en finfin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera