söndag 25 april 2010

Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta....

Hej på er!!
Här har det hänt mycke... Datahaveri igen.. Den är inte helt hundra...
Så nu har jag kommit in på min mail till slut och fått ut adresserna till tävlingen jag hade för ett tag sen. Presenterna kommer i veckan...
Det har hänt massor sen sist.
Ett avslöjande....
Jag har sagt upp mej!!!
Om 2 veckor är jag arbetslös.
Kortvarigt arbetslös.. Över sommaren och till hösten blir jag egen företagare ihop med Thomas.
Så trot eller ej men jag längtar till hösten.
Den 26 Augusti slår jag upp portarna till vår sko butik i Bollebygd!
Faktiskt lite otippat att det blev skor.. Många som höjt på ögonbrynen när vi berättat vad vi skall göra.
Japp då vet ni min lilla hemlighet!!
Kommer säkert med lite mer information snart!
I går hade vi en liten firmafest med jobbet!
Hade hur roligt som helst.. Trött i dag bara!!
Vi hade förfest hemma hos mej.
Sedan va vi ett 20 tal som gick upp till Bygdegården och åt dansade och hade jätte skoj!











Tack snälla Liselott, Linda och Sanna med respektive för den fina buketten!!
Det här måste vi göra om någon gång!!
Men då får vi kalla det för något annat än firmafet eftersom jag bara har 2 veckor kvar på jobbet...
Hoppas ni alla får en bra kväll, jag hoppas på att få hem en Glad sambo och son från Elfsborgsmatchen.. Sist de spelade skulle de aldrig mer titta på någon match..
Kramar från Camilla.





7 kommentarer:

  1. Vad spännande med eget företag!:) Lycka till!
    Då får du lång "semester" då!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad tufft av dig att säga upp dig och dra i gång eget! Inte många som skulle våga ta det steget. Jag önskar er båda all lycka med nya butiken! Trist med datorhaveri... Datorn är som en bil, den ska bara fungera... Man klarar sig ju knappt utan! Då kommer min lilla present till veckan, spännande! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. lycka till du modiga människa, en vacker dag ska jag göra som du ... go girl !!!

    SvaraRadera
  4. Vad du är modig!! Men roligt ska det bli att följa dig på din "resa". :O)

    SvaraRadera
  5. Vad häftigt bli egen Grattis.Vilken söt bukett du fick gulligt härligt att ni hade skoj igår.Önskar dej en skön kväll kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hej Camilla!
    Åh vad skoj att ni ska öppna eget du o Thomas!!
    Då får jag o Svärmor (som bor i Rävlanda) ta oss en tur dit o spana på skor sen när ni öppnat;)

    Stor lycka till kram!

    Jenny

    SvaraRadera
  7. Lycka till!! Va kul och spännande.
    Tufft gjort av dig och vilken härligt skön inspirationskälla du är :)
    Kram Maria

    SvaraRadera