lördag 28 november 2009

Adventsljusstake.

Hej på er!!
Känner ni er trötta efter allt adventsstök???
Här är det städat och pyntat klart, våra föräldrar skall komma på julmiddag.
Vi brukar alltid göra det första advent. Tradition!!
I går gjorde jag årets adventsljusstake.
Så här blev den...














Mycke grönt och en fattig manssilver kula.
Fint till det gröna tycker jag!!
Fatet är i zink och kommer från IB Laursen.
Satte det på ett annat zink fat som tur är då det inte va riktigt vatten tätt....
Nu skall jag återgå till julmaten som puttrar både i ugnen och på spisen..
Ha en skön Lördagskväll, kram Camilla.






2 kommentarer:

  1. Jag är inte särskilt trött efter allt pyntande...blir som barn på nytt:) Men där emot lite stressad över att jag har målat upp en bild på hur dagarna ska se ut med bak och pyssel med barnen. Också väljer det att leka med kompisar...typiskt!!
    Lite tråkigt.
    Fin din adventsljusstake blev. Jag har gjort något liknande. Visst är det mysigt.

    Ha en riktigt trevlig kväll
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Det var det finaste kaninhus jag någonsin har sett!! Min dotterdotter Filippa skulle bli grön av avund (för att inte tala om vad hennes kaniner skulle bli), Ni har det fint själva också!

    SvaraRadera